در حال بارگذاری ...
  • انجام عملیات وارسی پروازی سامانه های کمک ناوبری فرودگاه سیرجان

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با انجام عملیات وارسی پروازی سامانه کمک ناوبری VOR & DME فرودگاه سیرجان صحت عملکرد این سامانه تایید شد .

    در راستای استانداردهای تعیین شده برای ایمنی پروازها و همچنین اطمینان از صحت عملکرد سامانه کمک ناوبری VOR&DME فرودگاه سیرجان از فرودگاه‎های تحت پوشش اداره کل فرودگاه‎های استان کرمان ، بررسی دوره‎ای این سامانه با موفقیت انجام شد .

    عملیات وارسی توسط هواپیمای فلایت چک شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و با تلاش و همکاری گروه وارسی پرواز و خدمات هوایی ، متخصصان اداره ارتباطات و ناوبری هوایی و متخصصان اداره مراقبت پرواز اداره کل فرودگاه‎های استان کرمان انجام شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ اجرای لایه آسفالت توپکا ، افزایش فضای پایانه‌ای و احداث پیش فضای ورودی پایانه داخلی فرودگاه سیرجان همزمان در حال انجام ...

    |

    فرآیند صدور مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری در حال انجام است و دفتر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها در حال پیگیری است تا به‌محض صدور مجوز ، پروازهای فرودگاه سیرجان از سرگرفته شود .

    |

    پروازهای فرودگاه سیرجان به دلیل انجام عملیات عمرانی در بخش میانی باند تعطیل شده بود اما با توجه به پیشرفت پروژه پس از انجام بخشی از لایه آسفالت بیندر ، از دی‌ماه پروازهای این فرودگاه به مقصد تهران از سر گرفته می‌شوند و مجدد در اوایل سال آتی برای اجرای لایه آسفالت توپکا حدود ۲ ...

    |

    نظرات کاربران