در حال بارگذاری ...

انتصاب رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، فرزانه شرفبافی مدیر عامل سابق هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با حکم وزیر راه و شهرسازی به سمت رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی منصوب شد .

متن حکم وزیر راه و شهرسازی به شرح ذیل می باشد :

با توجه به دانش و تجربه سرکار عالی ، به موجب این حکم به سمت ( رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی ) منصوب می شوید تا در پیشبرد برنامه های دولت تدبیر و امید و در اجرای منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب ، اجرای سیاست های کلی نظام و اقتصاد مقاومتی همچنین پیشبرد اهداف چشم انداز ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران ، با هماهنگی معاونت ها ، سازمان ها و شرکت های تابعه ، مدیران ستادی و استانی وزارتخانه به شرح ذیل اقدام نمائید :

- آینده پژوهی در حوزه های ماموریتی وزارتخانه با چشم انداز کلان به روند تحولات فناوری .

- تدوین جهت گیری های راهبردی همراه با تدوین چشم انداز سال ۱۴۱۴ وزارت با بهره مندی از نظرات صاحب نظران درونی و بیرونی حوزه های مرتبط با راه ، مسکن ، شهرسازی ، راه آهن ، هوایی ، دریایی ، زمین شهری ، آمایش و کالبد سرزمین ، بازآفرینی شهری و ...

- راه اندازی گروه های اندیشه ورز تخصصی با همکاری مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی و صاحب نظران حوزه راه و شهرسازی و استخراج راهبردهای کلان و خط مشی اجرایی و جهت گیری سازمانی همراه با پایش مستمر آن .

توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

 




مطالب مرتبط

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

با ابتکار ایران راه توجه به ترانزیت ، لجستیک و اقتصاد دریا در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت و در راستای اجرای «جهش تولید با مشارکت مردم» همزمان با ایجاد ۲۷ شهر ساحلی ، مشارکت مردمی امکان سرمایه گذاری مردم در این بخش ها را شاهد خواهیم بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی با اعلام رفع ۴۱۲ نقطه پرخطر جاده‌ای در سراسر کشور از برنامه دولت برای تامین ۵ هزار اتوبوس بین شهری ...

|

         

|

         

|

نظرات کاربران