در حال بارگذاری ...
  • ثبت رکورد بی سابقه در تن - کیلومتر بار خالص حمل شده توسط راه آهن تهران

    پیش بینی می شود با تسریع در سیر قطارهای باری و اعزام واگن های باردار سطح ناحیه این رکورد با همت همکاران راه آهن تهران حفظ و تداوم می یابد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اداره کل راه آهن تهران در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه موفق به ثبت رکوردی جدید در تن کیلومتر خالص بار شد .

    عابدین هادی نژاد مدیر کل راه آهن تهران با اعلام این خبر گفت : اداره کل راه آهن تهران در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه موفق به ثبت رکوردی جدید در تن کیلومتر بار خالص حمل شده گردید .

    هادی نژاد با اشاره به عدد تن کیلومتر حمل شده مذکور به میزان ۴۴۱۱۷۷۵ تن کیلومتر در مورخه ۹۸/۲/۱۴ افزود : تن کیلومتر خالص ، حاصل سیر ۴۸ رام قطار باری در سه محور راه آهن تهران (خراسان - قم - قزوین) است .

    وی با توضیح اینکه ۱۱۶ درصد از برنامه ابلاغی اداره کل راه آهن تهران تحقق یافت ، گفت : این رکورد در اداره کل راه آهن تهران بی سابقه است .

    هادی نژاد در ادامه تصریح کرد : پیش بینی می شود با تسریع در سیر قطارهای باری و اعزام واگن های باردار سطح ناحیه این رکورد با همت همکاران راه آهن تهران حفظ و تداوم می یابد .




    مطالب مرتبط

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راه‌آهن کرمان از رشد ۷۷ درصدی درآمد ، ۸۷ درصدی تخلیه ، ۱۲ درصدی تناژ بارگیری و ۹ درصدی بار صادراتی در راه‌آهن ...

    |

    حفاری این مسیر به طول ۲۵۰۰ متر توسط شرکت آبفا انجام شد و جای گذاری کابل و تمهیدات لازم برای اجرای ایمن طرح، توسط این اداره کل صورت گرفت .

    |

    نظرات کاربران