در حال بارگذاری ...
  • افزایش همکاری‎های مشترک میان دو مجموعه اینترپل ناجا و شرکت فرودگاه‎ها

    در این دیدار که ۱۵ اردیبهشت و با حضور حسین اسفندیاری ، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی ، در دفتر مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها برگزار شد ، پس از انجام مذاکراتی ، قرار شد کمیته مشترکی از نمایندگان دو مجموعه برای بررسی زمینه‎های همکاری و اجرایی کردن آنها تشکیل شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی دیدار رئیس اینترپل ناجا و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران بر تشکیل کمیته‎ای مشترک به منظور بررسی ظرفیت‎های همکاری میان دو مجموعه و اجرایی کردن آنها تاکید شد .

    سردار سرتیپ هادی شیرزاد ، رئیس پلیس بین‎المللی ناجا، که به منظور مذاکره در مورد افزایش هماهنگی‎ها و همکاری‎های مشترک میان دو مجموعه به دیدار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها آمده بود بر لزوم افزایش همکاری‎ها به منظور گسترش فعالیت‎های اثرگذار پلیس در سطح بین‎المللی تاکید کرد .

    سیاوش امیرمکری ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری ، نیز ظرفیت‎های فرودگاه‎ها برای همکاری با اینترپل ناجا را بالا ارزیابی کرد و از آمادگی برای گسترش همکاری‎ها براساس پرتکل‎های بین‎المللی خبر داد .

    گفتنی است ، در این دیدار که ۱۵ اردیبهشت و با حضور حسین اسفندیاری ، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی ، در دفتر مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها برگزار شد ، پس از انجام مذاکراتی ، قرار شد کمیته مشترکی از نمایندگان دو مجموعه برای بررسی زمینه‎های همکاری و اجرایی کردن آنها تشکیل شود .




    مطالب مرتبط

    شاید این باور که در کشور پیشرفته‌ای مانند ژاپن با وجود اتوماسیون‌ها و فرآیندهای بسیار دقیق ، برخورد دو هواپیما بسیار سخت باشد اما با دنبال کردن برخی فرایندها متوجه خواهید شد که عدم اجرای یک بند از دستورالعمل ، می تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به وجود آورد .

    |

    از این پس اجرای هر طرح عمرانی در فرودگاه به‌منظور جلوگیری از دوباره‌کاری ، اجرای طرح‌های غیر ضرور و غیر فنی توسعه و ساخت و سازها ، براساس طرح جامع جدید انجام و این طرح به‌عنوان نقشه راه توسعه فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان ملاک عمل خواهد بود .

    |

    با این اقدام ، پرواز مسیر نجف از فرودگاه سردار جنگل رشت از دو پرواز رفت و برگشت به چهار پرواز افزایش یافت .

    |

    نظرات کاربران