در حال بارگذاری ...
  • خلبان دهقانی زنگنه مدیر عامل جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی

    پیش از این فرزانه شرفبافی مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) را برعهده داشت که هیأت وزیران همچنین از خدمات وی تشکر کرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هیأت دولت در مصوبه امروز خود انتصاب خلبان تورج دهقانی زنگنه را به عنوان مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی تأیید و وزیر راه و شهرسازی حکم وی را ابلاغ کرد .

    در جلسه هیأت دولت مدیر عاملی خلبان تورج دهقانی زنگنه در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) تأیید شد .

    وی معلم خلبان با بیش از ۸۰۰۰ ساعت پرواز روی هواپیماهای ایرباس ۳۲۰،۳۲۱،۳۱۹ و ۳۴۰، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و از مدیران صنعت هوانوردی و رئیس انجمن شرکتهای هواپیمایی برای ۷ سال متوالی بوده است .

    پیش از این فرزانه شرفبافی مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) را برعهده داشت که هیأت وزیران همچنین از خدمات وی تشکر کرد .




    مطالب مرتبط

    طبق بررسی‌های صورت گرفته با توجه به مطلوب و کم بودن زمان سفر میزان استفاده اقشار متوسط و ضعیف جامعه از بخش هوایی افزایش یافته است . بخشی از کمبود بلیت هواپیما به دلیل افزایش تقاضا است و با توجه به شرایط مطلوبی که در این زمینه وجود دارد و به طور معمول گزینه متعالی برای سفر مردم ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

    |

    افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است .

    |

    اعزام زائران از ۲۱ ایستگاه پروازی طبق برنامه ریزی انجام می‌شود و امسال نیز ما از فرودگاه‌های همدان ، زنجان ، چابهار ، قشم نیز پروازهایی به مقصد عربستان خواهیم داشت .

    |

    در حج تمتع ۱۴۰۳ ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از ناوگان ایرباس خود بهره گیرد . لذا طبق برنامه‌ریزی ، بازرسی‌های ناوگان ایرباس A300-600 ,A310, A300B4 در این عملیات از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد .

    |

    نظرات کاربران