در حال بارگذاری ...

بررسی روند پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه اصفهان

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در جریان بازدید از فرودگاه اصفهان پروژه‎های در حال اجرای این فرودگاه را مورد بررسی قرار داد .

حسین اسفندیاری روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ، با حضور در فرودگاه اصفهان از پروژه‎های در حال اجرای این فرودگاه از جمله توسعه پارکینگ هواپیما ‏‏، توسعه ترمینال پروازهای خارجی ، احداث موتورخانه ترمینال پروازهای خارجی و احداث جایگاه تشریفات اختصاصی CIP این فرودگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند انجام این پروژه‎ها قرار گرفت .

اسفندیاری در این بازدید که با ارائه گزارش مبسوطی از سوی حسن امجدی ، مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان همراه بود ، ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در فرودگاه اصفهان بر لزوم تعیین و تکلیف سایر پروژه‎ها از جمله ترمینال بین‎المللی ، ساختمان تکنیکال بلاک و ایستگاه آتشنشانی جدید فرودگاه در سال جاری تاکید کرد .

گفتنی است ، پروژه توسعه پارکینگ هواپیما جهت افزایش موقعیت پارک هواپیما از ۱۰ به ۲۳ موقعیت پارک با ۴۰ درصد پیشرفت ، پروژه توسعه ترمینال پروازهای خارجی از شش هزار مترمربع به ۱۴ هزار مترمربع با ۶۲ درصد پیشرفت ، پروژه احداث موتورخانه ترمینال پروازهای خارجی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع با ۸۰ درصد پیشرفت و پروژه احداث جایگاه تشریفات اختصاصی CIP با ۹۷ درصد پیشرفت در فرودگاه اصفهان در حال اجرا است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین‌ماه امسال ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از انجام ۱۰۱۶ پرواز و جابه جایی ۱۱۵۵۰۷ مسافر در ایام نوروز خبر داد .

|

عملیات نوروزی فرودگاه بین‌‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از جمله آمادگی شبانه‌روزی کامل مدیران و پرسنل ، اجرای ویژه‌برنامه‌های‌‌ فرهنگی و هنری ، نصب و اجرای المان‌ها و سفره‌های هفت‌سین متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ ، از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در این فرودگاه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از خدمت رسانی به بیش از ۴۸ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه شهید بهشتی خبر داد .

|

نظرات کاربران