در حال بارگذاری ...
  • بررسی وضعیت پروژه تعریض و بهسازی جاده میاندوآب به سرچم

    قطعه اول در محدوده راه‌های آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده و عملیات آسفالت ۲۰ کیلومتر از قطعه دوم به پایان رسید .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، روند طرح تعریض و بهسازی محور میاندوآب به سرچم به طول ۱۸۰ کیلومتر به عنوان جاده ارتباطی که جنوب شرقی استان را به مرکز کشور اتصال می کند ، ۹۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد .

    ابراهیم مبارک قدم در جلسه بررسی وضعیت پروژه تعریض و بهسازی جاده میاندوآب به سرچم اظهار کرد : با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان میاندوآب و قرار گرفتن این شهرستان در شاهراه ارتباطی جنوب استان ، اتمام جاده میاندوآب به سرچم نقش مهمی در ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده ای ، کاهش مسافت جنوب استان با مرکز کشور و صرفه جویی در زمان و مصرف سوخت ایفا می‌کند .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه پروژه تعریض و بهسازی محور میاندوآب به سرچم به طول ۱۸۰ کیلومتر در پنج قطعه اجرا می شود ، افزود : قطعه اول در محدوده راه‌های آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده و عملیات آسفالت ۲۰ کیلومتر از قطعه دوم به پایان رسید .

    وی با اشاره به اینکه هفت ابینه فنی در قطعه دوم لازم است اجرا شود ، گفت : قطعه سوم این پروژه زیربار ترافیک رفته و عملیات اجرایی قطعه چهارم روبه اتمام است .

    مبارک قدم از تصویب طرح تعریض و بهسازی محور میاندوآب به سرچم به عنوان محور استراتژیک توسعه جنوب آذربایجان غربی جزء مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و ادامه داد : اگر اعتبار این پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیاردریال تخصیص یابد ، عملیات راهسازی قطعه دوم این پروژه قبل از پایان فصل کاری امسال تکمیل خواهد شد.

    جلسه بررسی وضعیت پروژه تعریض و بهسازی محور میاندوآب - سرچم با حضور معاون حقوقی ، امور مجلس و استان‌های وزیر راه و شهرسازی ، نماینده مردم شهرستان های میاندوآب ، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان در فرمانداری شهرستان میاندوآب برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    در اجرای پروژه‌های راهسازی رعایت استاندارد مورد تاکید است . باید اجرای پروژه‌ها را به پیمانکاران با تجربه و قوی بسپاریم تا متحمل هزینه‌های سنگینی برای بهسازی مجدد نشویم .

    |

    ارتقا فرهنگ ترافیک در کاهش تصادفات جاده‌ای بسیار مؤثر است و با راهکارهای مختلف می‌توان سطح آگاهی کاربران جاده‌ای را افزایش داد .

    |

    در حال حاضر عملیات راهسازی در ۴۶۲ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان با میانگین پیشرفت ۵۰ درصد در دست اجراست .

    |

    یکی از ساز و کارهای کاهش بار ترافیکی و ایمنی تردد در مسیر مهاباد به میاندوآب بهره برداری از این مسیر است و تسریع در روند احداث این محور با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    از ۱۸ درصد از مجموع قربانیان سوانح ترافیکی ، افراد زیر ۱۸ سال هستند که امیدهای آینده جامعه را تشکیل می دهند ، ۴۴ درصد از جان‌باختگان اینگونه حوادث در شهر تهران را موتور سواران و ۴۱ درصد عابران پیاده شامل می‌شود که نشان از عدم موفقیت در برقراری و حاکم‌کردن مسئولیت اجتماعی و ...

    |

    نظرات کاربران