در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از پروژه های کمربندی غربی شهرستان دماوند تا پایان سال جاری

    کارکرد پیمانکار در پروژه کمربندی غربی دماوند تا به امروز ۲۲ میلیارد تومان و تعریض محور فیروزکوه به سمنان ۸ میلیار تومان بوده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از بهره برداری پروژه های کمربندی غربی شهرستان دماوند و قطعه اول تعریض محور فیروزکوه به سمنان تا پایان پاییز امسال خبر داد .

    شهداد کاوه در بازدید محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی و میرزایی نیکو نماینده مردم فیروزکوه و دماوند از پروژه های تقاطع غیرهمسطح فیروزکوه - سمنان ، تعریض محور فیروزکوه - سمنان و احداث پروژه کمربندی غربی دماوند بیان داشت : تصمیماتی به منظور پیشرفت سریعتر پروژه ها و تامین مالی آنها اتخاذ شد .

    کاوه با اشاره به اینکه میزان پیشرفت فیزیکی کمربندی غربی دماوند ۶۰ درصد است گفت : پیشرفت فیزیکی تقاطع غیر همسطح و تعریض محور فیروزکوه - سمنان ۲۵ درصد است که قطعه اول این پروژه تا پاییز به بهره برداری می رسد , همچنین پروژه کمربندی غربی دماوند نیز تا پایان پاییز امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید .

    معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد : کارکرد پیمانکار در پروژه کمربندی غربی دماوند تا به امروز ۲۲ میلیارد تومان و تعریض محور فیروزکوه به سمنان ۸ میلیار تومان بوده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از ایمن سازی ۴۰ نقطه حادثه خیز در راه‌های استان تهران خبر داد و ...

    |

    پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر ۹۰ درصد بوده که به جهت جداسازی باند رفت و برگشت جاده ترانزیتی تهران - قم ، افزایش ایمنی در عبور و مرور و کاهش مصرف سوخت از اهمیت بالایی برخوردار است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،  معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان تهران از اجماع برای افزایش اعتبار پروژه‌های عمرانی تقاطع غیر همسطح فیروزآباد و ...

    |

    نظرات کاربران