در حال بارگذاری ...
  • برگزاری موفق نخستین تمرین کامل دوسالانه طرح اضطراری در فرودگاه ایرانشهر

    پس از برگزاری این تمرین جلسه با حضور فرماندهان عملیات و ناظرین در این فرودگاه برگزار و نقاط ضعف و قوت توسط کارشناسان اعزامی بررسی شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس فرودگاه ایرانشهر از برگزاری موفق تمرین کامل دوسالانه طرح اضطراری با رویکرد حفظ و ارتقای آمادگی در مواقع بحرانی در این فرودگاه خبر داد .

    مجید پنجه که گفت : تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه ایرانشهر امروز ، شنبه هفتم اردیبهشت ، با حضور مدیرکل فرودگاه های استان ، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی ، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران ، نماینده دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری ، مدیریت بحران شهرستان ، مرکز اورژانس و فوریت‎های پزشکی ، سازمان ایمنی و آتشنشانی شهرداری ، جمعیت هلال احمر لامرد ، پزشکی قانونی ، یگان های پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی ، حراست ، مراقبت پرواز ، الکترونیک ، مخابرات ، تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی ، روابط‎عمومی و نقش پر رنگ نیروهای آتشنشانی و هدایت زمینی فرودگاه برگزار شد .

    وی با اشاره به الزامات ایکائو مبنی بر برگزاری تمرین کامل طرح اضطراری هر دو سال یکبار گفت : محوریت این تمرین که برای اولین بار در ایرانشهر برگزار شد ، بر اساس فرماندهی، هماهنگی و ارتباطات بوده است و هدف از برگزاری این تمرین ارزیابی توانایی‎ها و تمرین وظایف کلیه ارگان‎های مرتبط در مواقع بحران ، آمادگی و چگونگی مدیریت بحران در شرایط مختلف ، فراهم بودن تجهیزات در شرایط اضطراری، آشنایی مجموعه فرودگاه با سایر ارگان‎های درگیر در شرایط بحران ، رفع نواقص احتمالی و افزایش توان عملیاتی در هنگام بروز سوانح عنوان کرد .

    وی در پایان گفت : پس از برگزاری این تمرین جلسه با حضور فرماندهان عملیات و ناظرین در این فرودگاه برگزار و نقاط ضعف و قوت توسط کارشناسان اعزامی بررسی شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از نصب سیم خاردار با هدف تامین امنیت و افزایش ضریب ایمنی دیوار حفاظتی فرودگاه ...

    |

    با توجه به قول مساعد پیمانکاران مرتبط تعداد ۱۴ دستگاه از کامیون‌های بنز مدل ۶۲ و ۶۳ که پتانسیل خوبی برای عملیات راهداری استان است ، تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کاپیتان محمدی بخش درباره احتمال پرواز شرکت‌های هواپیمایی خارجی در ایران گفت : بر اساس قوانین ایکائو ، آزادی‌های مختلف ...

    |

    دیزل ژنراتور نصب شده جهت تامین برق اضطراری ترمینال جدید فرودگاه بیرجند پیش بینی شده است که با نصب و راه اندازی آن توان سیستم برق اضطراری فرودگاه بیرجند افزایش یافته و در هنگام قطع برق شهری ، فرودگاه دچار مشکل نخواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به موقعیت منحصر به‌فرد فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان ، ...

    |

    نظرات کاربران