در حال بارگذاری ...
  • آغاز دوره جدید وارسی پروازی دستگاه های کمک ناوبری در فرودگاه های کشور

    عملیات تعمیر و نگهداری فلایت چک به طور متوسط پس از ۲۰۰ ساعت پرواز انجام می شود که با انجام این مرحله از تعمیر و نگهداری ، دوره جدید وارسی های پروازی فلایت چک آغاز شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی از انجام مرحله چهارم تعمیر و نگهداری هواپیمای فلایت چک و آغاز دوره جدید وارسی های پروازی دستگاه های کمک ناوبری فرودگاه های کشور خبر داد .

    عبدالرحیم کاشف علیپور ضمن تبریک ۲۶ آوریل روز جهانی خلبان ، از خلبانان مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی که پویایی صنعت هوانوردی را با بهره جویی تخصصی در پروازهای وارسی پرواز و همچنین انتقال دانش هوانوردی به جوانان و علاقه مندان این مرز و بوم عینیت بخشیده اید ، قدردانی کرد .

    وی همچنین از با اشاره به انجام فاز چهارم تعمیر و نگهداری هواپیمای فلایت چک گفت : این عملیات با تلاش متخصصان فنی مرکز وارسی پروازی در مدت زمان بالغ بر ۱۰ روز کاری انجام شد و هفته گذشته به پایان رسید .

    به گفته کاشف علیپور عملیات تعمیر و نگهداری فلایت چک به طور متوسط پس از ۲۰۰ ساعت پرواز انجام می شود که با انجام این مرحله از تعمیر و نگهداری ، دوره جدید وارسی های پروازی فلایت چک آغاز شد .

    وی اظهار داشت : بر این اساس چهارم اردیبهشت بررسی اولیه دستگاه های کمک ناوبری (دستگاه VOR/DME به همراه طرح ها و دستور العمل های پروازی) فرودگاه های نوشهر و ساری و ششم اردیبهشت و نیز عملیات فلایت چک سیستم های کمک ناوبری VOR/DME ایستگاه هوانوردی ده نمک انجام شد .




    مطالب مرتبط

    سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    نظرات کاربران