در حال بارگذاری ...
  • آغاز دوره جدید وارسی پروازی دستگاه های کمک ناوبری در فرودگاه های کشور

    عملیات تعمیر و نگهداری فلایت چک به طور متوسط پس از ۲۰۰ ساعت پرواز انجام می شود که با انجام این مرحله از تعمیر و نگهداری ، دوره جدید وارسی های پروازی فلایت چک آغاز شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی از انجام مرحله چهارم تعمیر و نگهداری هواپیمای فلایت چک و آغاز دوره جدید وارسی های پروازی دستگاه های کمک ناوبری فرودگاه های کشور خبر داد .

    عبدالرحیم کاشف علیپور ضمن تبریک ۲۶ آوریل روز جهانی خلبان ، از خلبانان مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی که پویایی صنعت هوانوردی را با بهره جویی تخصصی در پروازهای وارسی پرواز و همچنین انتقال دانش هوانوردی به جوانان و علاقه مندان این مرز و بوم عینیت بخشیده اید ، قدردانی کرد .

    وی همچنین از با اشاره به انجام فاز چهارم تعمیر و نگهداری هواپیمای فلایت چک گفت : این عملیات با تلاش متخصصان فنی مرکز وارسی پروازی در مدت زمان بالغ بر ۱۰ روز کاری انجام شد و هفته گذشته به پایان رسید .

    به گفته کاشف علیپور عملیات تعمیر و نگهداری فلایت چک به طور متوسط پس از ۲۰۰ ساعت پرواز انجام می شود که با انجام این مرحله از تعمیر و نگهداری ، دوره جدید وارسی های پروازی فلایت چک آغاز شد .

    وی اظهار داشت : بر این اساس چهارم اردیبهشت بررسی اولیه دستگاه های کمک ناوبری (دستگاه VOR/DME به همراه طرح ها و دستور العمل های پروازی) فرودگاه های نوشهر و ساری و ششم اردیبهشت و نیز عملیات فلایت چک سیستم های کمک ناوبری VOR/DME ایستگاه هوانوردی ده نمک انجام شد .




    مطالب مرتبط

    نظرات کاربران