در حال بارگذاری ...
  • تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاه ها بر توسعه صنعت هوانوردی عمومی در فرودگاه ساری

    اکنون پروژه توسعه اپرون فرودگاه ساری به پیشرفت ۶۰ درصدی رسیده و تا پایان خرداد به پایان می رسد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از فرودگاه ساری بر توسعه زیرساخت های این فرودگاه برای توسعه صنعت هوانوردی عمومی و نیز اتمام هرچه سریع تر پروژه ها تاکید کرد .

    سیاوش امیرمکری روز ۴ اردیبهشت ، در سفر به مازندران ضمن بازدید از بخش های فرودگاه ساری در جریان روند پیشرفت پروژه های فرودگاهی ساری شامل توسعه اپرون ، تملک اراضی و نصب ILS قرار گرفت و بر اتمام هرچه سریع تر این پروژه ها تاکید کرد .

    وی همچنین در مورد طرح زهکشی فرودگاه که پیمانکار آن مشخص شده است و نیز احداث موتورخانه و کانال انرژی و توسعه زیرساخت های فرودگاهی برای ارایه خدمات مناسب فرودگاهی دستورات لازم را صادر کرد .

    گفتنی است ، اکنون پروژه توسعه اپرون فرودگاه ساری به پیشرفت ۶۰ درصدی رسیده و تا پایان خرداد به پایان می رسد . همچنین تا دو ماه دیگر عملیات نصب سامانه ILS فرودگاه انجام می شود . در حوزه تملک اراضی نیز سال گذشته برای ۱۴ هکتار سند مالکیت صادر شده و اکنون تطبیق اسناد مالکیت ۲۰ هکتار دیگر در حال انجام است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

    |

    نظرات کاربران