در حال بارگذاری ...
  • جابجایی بیش از ۱۵۷ هزار مسافر در ایام نوروز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

    در این ایام ۴۹۸ پرواز خارجی ، ۷۴ هزار مسافر بین‌المللی ایران‌ایر را جابجا کرده‌اند و ضریب اشغال صندلی در این بخش بیش از ۷۰ درصد برآورد شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در ایام نوروز ۱۳۹۸ بیش از ۱۵۷ هزار مسافر با هزار و ۶۰۱ پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» جابجا شده‌اند .

    آمار منتشر شده توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» نشان می‌دهد که که در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ، هزار و ۶۰۱ پرواز نوروزی توسط این شرکت انجام شده و بیش از ۱۵۷ هزار مسافر با این پروازها جابجا شده‌اند .

    این اطلاعات نشان می‌دهد که پروازهای داخلی با انجام ۱۱۰۳ پرواز و جابجایی بیش از ۸۳ هزار مسافر ، بیش از ۶۸ درصد کل پروازها و ۵۲ درصد از جابجایی مسافران نوروزی هما را به خود اختصاص داده‌اند و ضریب اشغال صندلی در این بخش بیش از ۷۵ درصد بوده است .

    همچنین در این ایام ۴۹۸ پرواز خارجی ، ۷۴ هزار مسافر بین‌المللی ایران‌ایر را جابجا کرده‌اند و ضریب اشغال صندلی در این بخش بیش از ۷۰ درصد برآورد شده است .

    در این ایام مقدار ۴۵۳ تن بار و مرسولات پستی توسط پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما » حمل شده است . بیشترین بار در این مدت در شبکه پروازی بین المللی حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ، بیش از ۳۶ درصد افزایش نشان می دهد .

    بر اساس این اطلاعات میزان تاخیر در پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در ایام نوروز ۱۳۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته است که این مهم حاصل برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی کامل مجموعه در انجام پروازهای به موقع بوده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

    |

    افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است .

    |

    اعزام زائران از ۲۱ ایستگاه پروازی طبق برنامه ریزی انجام می‌شود و امسال نیز ما از فرودگاه‌های همدان ، زنجان ، چابهار ، قشم نیز پروازهایی به مقصد عربستان خواهیم داشت .

    |

    در حج تمتع ۱۴۰۳ ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از ناوگان ایرباس خود بهره گیرد . لذا طبق برنامه‌ریزی ، بازرسی‌های ناوگان ایرباس A300-600 ,A310, A300B4 در این عملیات از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد .

    |

    برنامه تامین هواپیما طبق روال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت .

    |

    نظرات کاربران