در حال بارگذاری ...
  • نجات ۶ خدمه موتور لنج باری حادثه‌دیده در بندر بوشهر

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت : با اقدام به موقع ناجی ۲۰ و هادی ۵ ، شش خدمه موتور لنج باری از مرگ نجات یافتند .

    سیاوش ارجمندزاده گفت : در پی اعلام اضطرار موتور لنج باری که از بندر گناوه به مقصد دبی در حال حرکت بود با مرکز هماهنگی و جستجو و نجات بندر بوشهر مبنی بر آبگرفتگی شدید شناور و خطر غرق شدن ، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام شد .

    مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه شناور ناجی ۲۰ و هادی پنج از بندر بوشهر به منطقه اعزام شدند ، افزود : با رسیدن شناورهای اعزام شده به موقعیت موتور لنج به سرعت عملیات تخلیه آب از موتور لنج حادثه‌دیده انجام و توسط شناورهای ناجی ۲۰ و هادی ۵ به اسکله بندر بوشهر منتقل گردید .




    مطالب مرتبط

    بخش قابل توجهی از حمل و نقل مسافربری استان بوشهر با محوریت جزیره خارگ انجام می‌شود که اتمام تعمیرات اساسی پایانه‌های بوشهر و خارگ به ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات این مسیر کمک شایانی خواهد کرد .

    |

    با اجرای طرح توسعه موج شکن‌های بندر کنگان شرایط برای تخلیه و بارگیری شناورهای تا سه‌هزار تن در این بندر فراهم می‌شود .

    |

    استان بوشهر در راستای تحقق توسعه دریامحوز و تسهیل در سرمایه گذاری های حوزه بنادر در چند سال اخیر از استان های پیشتاز ساحلی کشور برای صدور مجوز فعالیت است .

    |

    با برنامه ریزی صورت گرفته ، ظرف دو هفته آینده ، سامانه اینترنتی فروش بلیط مسافری راه اندازی می شود .

    |

    تمام مراحل طرح ساماندهی به صورت غیرحضوری تعریف شده و مالکان قایق های فاید هویت می توانند پس از طی فرآیندهای تعریف شده ، مجوز قایق خود را به صورت پستی دریافت کنند .

    |

    نظرات کاربران