در حال بارگذاری ...
  • آمادگی فرودگاه زنجان برای برقراری پروازهای باری بین‎المللی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه زنجان در نشست رایزنی و بررسی شرایط برقراری پروازهای باری (کارگو) بین‎المللی بر آمادگی این فرودگاه بر اساس استانداردهای هوانوردی در این زمینه تاکید کرد .

    محمد قاسمی در این نشست که با حضور استاندار زنجان ، مسئولان شرکت سرمایه‎گذار و بخش خصوصی در محل استانداری زنجان برگزار شد ، ضمن تاکید بر آمادگی این فرودگاه گفت : خوشبختانه تجربه انجام پروازهای داخلی و خارجی پهن پیکر تا رده ایرباس ۳۴۰ در این فرودگاه وجود دارد و با توجه به تنوع و تولید انواع محصولات کشاورزی ، استخراج معادن و فلزات گرانبها در استان ، هم اکنون امکان انجام صادرات از این فرودگاه به کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و غیره فراهم شده است .

    فتح‎اله حقیقی ، استاندار زنجان ، نیز انجام پروازهای باری به منظور صادرات و واردات در فرودگاه زنجان را از نظر اقتصادی امری توجیه‎پذیر و بسیار مفید دانست و ابراز امیدواری کرد : با همکاری مسئولان استانی ، فرودگاه و بخش خصوصی این امر به سرعت تحقق پیدا کند .

    در ادامه نماینده سرمایه‎گذار بخش خصوصی از رایزنی و برنامه‎ریزی برای واردات دام زنده و گوشت به فرودگاه زنجان توسط یک شرکت هواپیمایی خارجی و همچنین صادرات محصولات صنعتی و کشاورزی از این استان خبر داد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تخصیص سوخت هواپیما از طریق سامانه سدف گفت : سازمان هواپیمایی کشوری ، هواپیمای ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه کارگروه توسعه مدیریت فرودگاه شهدای زنجان با حضور مدیر ، اعضای شورای اداری و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ...

    |

    نظرات کاربران