در حال بارگذاری ...
  • ترمیم و بازگشایی خط ریلی اهواز - خرمشهر

    این خط ریلی در ایستگاه نظامیه بر اثر سیلاب بسته شده بود . ایستگاه نظامیه اولین ایستگاه راه آهن جنوب به سمت اندیمشک است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه‌آهن جنوب اعلام کرد : خط ریلی اهواز - خرمشهر با تلاش کارکنان این اداره کل ، ترمیم و بازگشایی شد .

    قطار محلی ریل‌باس ساعت ۶ صبح امروز سه شنبه پس از مدتی توقف مجددا از خرمشهر راهی اهواز شد .

    مدیر کل راه آهن جنوب با اعلام پایان عملیات ترمیم مسیرهای ریلی اهواز - خرمشهر و اهواز - اندیمشک گفت : برای بررسی و آزمایش های پیش از بازگشایی مسیر ریلی مذکور ، قطارهای باری در این خطوط به حرکت در آمدند .

    عبدالکریم درویش زاده با اشاره به اینکه حمل و نقل ریلی در مسیر اهواز - خرمشهر صبح روز یکشنبه به دلیل دبی آب خروجی به سمت ایستگاه های حمید و حسینه متوقف شد ، گفت : با انجام عملیات ترمیم مسیر ، در کیلومتر ۸۷۱ این خط ریلی وارد مدار شد . عملیات اجرایی ترمیم خط آهن با انحراف آب شروع شد .

    این عضو شورای هماهنگی حمل و نقل استان در خصوص ترمیم مسیر ریلی اهواز - اندیمشک نیز گفت : این خط ریلی در ایستگاه نظامیه بر اثر سیلاب بسته شده بود . ایستگاه نظامیه اولین ایستگاه راه آهن جنوب به سمت اندیمشک است .

    درویش زاده به ترمیم خط ریلی بین ایستگاه های بامدژ به آهودشت اشاره کرد و گفت : در این مسیر نیز ۲ کیلومتر از خط در چند نقطه قطع شده بود که عملیات ترمیم آن به پایان رسید .

    تردد قطارهای باری در خطوط ریلی خوزستان

    مدیرکل راه آهن جنوب با اشاره به اینکه تعمیرات لازم در خطوط ریلی استان به پایان رسیده است ، گفت : برای انجام بررسی لازم تردد آزمایشی قطارهای باری در مسیرهای اعلام شده آغاز شده است . طی چند روز گذشته کارگران راه آهن برای بازسازی این مسیرها شبانه روز تلاش کردند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه آهن کرمان از اصلاح خطوط و نصب سوزن‌های سایت تخلیه و بارگیری بوتیا در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و پیشگیری از ...

    |

    قطارهای باری چین - اروپا ، از سال ۲۰۱۱ تاکنون ، بیش از ۷۷۰۰۰ سفر را انجام داده و ۷.۳۱ میلیون TEU کالا را حمل کرده و ۱۱۲ شهر در چین ، ۲۱۷ شهر در ۲۵ کشور اروپایی و بیش از ۱۰۰ شهر در ۱۱ کشور آسیایی را در طول مسیرها به هم متصل کرده است .

    |

    نظام بهره‌برداری در ۲۰ سال گذشته با نقطه مطلوب فاصله داشته است و می‌خواهیم این روند را ارتقاء دهیم . ما باید به سمت برنامه‌ای شدن قطارهای باری برویم آن هم به نحوی که یک قطار متشکل از واگن‌های فقط یک شرکت باشد و نه واگن‌های شرکت‌های مختلف که فاز اول اجرای آن آغاز شده است .

    |

    منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با بهرمندی از ۱۴۰ کیلومتر راه آهن داخلی و احداث ۲۰ ایستگاه بارگیری ریلی، نخستین بندر ریل پایه در کشور است که افزایش سهم حمل ریلی را در اولویت‌های خود قرار داده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه‌آهن شرق از اعزام قطار باری برای اولین بار ، با طولانی‌ترین بُعد مسافت و بیشترین تن کیلومتر مبدأ – مقصدی ...

    |

    نظرات کاربران