در حال بارگذاری ...
  • آسفالت ۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان حاجی آباد تا پایان سال جاری

    از آنجایی که شهر حاجی آباد بعد از شهر بندرعباس در بازآفرینی شهری پیشرو است ، در تلاش هستیم علی رغم کاهش چشمگیر اعتبارات عمرانی در بودجه سالجاری با رایزنی های گسترده بتوانیم اعتبارات مناسبی را برای بافت ناکارآمد این شهرستان جذب کنیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از آسفالت ۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان حاجی آباد تا آخر امسال خبر داد .

    آرش رضایی در حاشیه جلسه با فرماندار و شهردار حاجی آباد با ارائه گزارش در خصوص برنامه‌های اجرایی راه و شهرسازی برای این شهرستان بیان داشت : ۱۲ پروژه نیمه تمام به طول ۱۰۵ کیلومتر در شهرستان حاجی آباد وجود دارد که بنا داریم در سال جاری ، ۴۴ کیلومتر آن را آسفالت کنیم . ۶ پروژه نیمه تمام نیز در بخش احمدی داریم که ان‌شاالله تا پایان سال جاری این پروژه ها را به بهره‌برداری می‌رسانیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان با اشاره به هدف این اداره کل از بازآفرینی شهری عنوان کرد : از آنجایی که شهر حاجی آباد بعد از شهر بندرعباس در بازآفرینی شهری پیشرو است ، در تلاش هستیم علی رغم کاهش چشمگیر اعتبارات عمرانی در بودجه سالجاری با رایزنی های گسترده بتوانیم اعتبارات مناسبی را برای بافت ناکارآمد این شهرستان جذب کنیم .

    شایان ذکر است پس از پایان جلسه ، از از پروژه های بخش راه شامل ترانشه حاجی آباد ، تقاطع غیر هم سطح گهکم ، عملیات اجرایی بزرگراه گهکم - داراب - فسا ، پل بزرگ گنج ، راه ارتباطی حاجی آباد به وکیل آباد و نیز عملیات اجرایی راه های روستایی آبماه و نیز دشت آزادگان و راه ارتباطی زیارت شاه پریان به اتفاق مسئولین حاضر در جلسه بازدید بعمل آمد و تصمیماتی نیز برای تسریع در کار اتخاذ شد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در این مسیر اقدامات در خور توجهی در زمینه احداث این محور اصلی و شریانی در دست اجراست و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته نسبت به ارتقای مشخصات فنی آن اقدام شد .

    |

    نظرات کاربران