در حال بارگذاری ...
  • اتمام بهسازی محور قیر – هنگام تا پایان سال جاری

    با مطالعاتی که انجام دادیم مقرر شد ۵ دهانه پل ۶ متری بر روی آب نمای اول و ۴ دهانه پل ۳ متری بر روی آب نمای دوم احداث گردد که جمعا ۱۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است و زمان معین شده برای انجام این پروژه نیز ۱۴ ماه است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی فارس در مراسم آغاز عملیات بهسازی محور قیر – هنگام گفت : برای این پروژه ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و قصد داریم تا پایان سال جاری آن را به اتمام برسانیم .

    فیروز تکاور در مراسم آغاز عملیات بهسازی محور قیر - هنگام افزود : در منطقه هنگام ۲ رودخانه داریم که در فصل بارنگی دائما باعث مشکل در تردد بودند و حتی در بارندگی های  معمولی هم مشکل ایجاد می کردند که با پیگیری های سردار کرمپور نماینده شهرستان قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی و همچنین پیگیری های اداره کل راه و شهرسازی فارس با اعتباری که توسط شرکت نفت ابلاغ شده است تصمیم گرفته شد با احداث پل این مشکل برای همیشه برطرف شود .

    وی افزود : با مطالعاتی که انجام دادیم مقرر شد ۵ دهانه پل ۶ متری بر روی آب نمای اول و ۴ دهانه پل ۳ متری بر روی آب نمای دوم احداث گردد که جمعا ۱۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است و زمان معین شده برای انجام این پروژه نیز ۱۴ ماه است .

    مدیرکل راه و شهرسازی فارس در حاشیه این مراسم همچنین اذعان داشت : یک محور فوق العاده مهم نیز در این منطقه با مشارکت شرکت نفت در دست احداث داریم که راه ارتباطی غرب به شرق استان خواهد بود و در احمدآباد دیرم به جاده عسلویه متصل خواهد شد . این محور به طول ۶۳ کیلومتر و از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار می باشد که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر عملیات اجرایی که شامل ۹۰ درصد خاکبرداری و خاکریزی و همچنین اتمام ابنیه فنی به اتمام رسیده و ۵ کیلومتر آماده آسفالت است .

    |

    ۲۰ کیلومتر این بزرگراه نیز به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است و ادامه مسیر در سه قطعه در حوزه این اداره کل فعال است .

    |

    در بحث پیگیری و تأمین اعتبارات این پروژه مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ توسط بانک شهر تخصیص یافته که تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۱۰۰ میلیارد دیگر نیز بنا است ظرف ۱۰ روز آتی پرداخت شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت : عملیات اجرایی تعریض محور فرعی سپیدان – کمهر و تبدیل آن به محور اصلی هم اینک در دست انجام ...

    |

    نظرات کاربران