در حال بارگذاری ...

پیشرفت قابل قبول در پروژه احداث هسته پیشران اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

با شروع سال جدید مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تصمیم گرفته اند تا در تمامی پروژهای عملیاتی حضوری مستمر داشته و تا جایی که امکان دارد جلسات خودشان را در همان محیط عملیاتی برگزار کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون توسعه و زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از پیشرفت در پروژه احداث هسته پیشران اقتصادی این مجموعه خبر داد و گفت : پارکینگ ویژه نیز در این محوطه پنج هکتاری برای خودروهای سنگین ساخته خواهد شد تا عملیات تخلیه و بارگیری در سوله سرپوشیده بدون مشکل انجام شود .

آذر موحدی گفت : یکی از پروژه های مهم در دست احداث شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، ساخت سوله سرپوشیده (انبار) و ساختمان اداری گمرک مستقر در منطقه آزاد در هسته پیشران این مجموعه در زمینی به وسعت ۵ هکتار است . این پروژه هم اکنون پیشرفت قابل توجهی داشته و با توجه به هدف اصلی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در سال جاری که کمک به اقتصاد کشور و رونق تولید ملی تعریف شده ، در تلاش هستیم تا در آینده ای نزدیک از آن بهره برداری کنیم چرا که با بهره برداری از این پروژه گام اساسی در احداث و بهره برداری از منطقه آزاد ۲۴۰ هکتاری شهر فرودگاهی برداشته خواهد شد .

موحدی با بیان اینکه عملیات ساخت محوطه و جاده های دسترسی هسته پیشران منطقه آزاد همزمان با ساخت سوله سرپوشیده (انبار) و ساختمان اداری گمرک در حال انجام است خاطرنشان کرد : پارکینگ ویژه نیز در این محوطه پنج هکتاری برای خودروهای سنگین ساخته خواهد شد تا عملیات تخلیه و بارگیری در سوله سرپوشیده بدون مشکل انجام شود .

معاون توسعه زیر ساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به رویکرد سال جاری این شرکت مبنی بر کار جهادی مدیران و به سرانجام رساندن پروژه های سودآور و اقتصادی اظهار داشت : با شروع سال جدید مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تصمیم گرفته اند تا در تمامی پروژهای عملیاتی حضوری مستمر داشته و تا جایی که امکان دارد جلسات خودشان را در همان محیط عملیاتی برگزار کنند .

گفتنی است در این جلسه حسین تاجیک مجری منطقه آزاد تجاری ، احمدرضا بیاتی مدیرکل برنامه ریزی و ساماندهی امور شهری ، احمدی مدیرکل دفتر فنی و اجرایی ، حمیدرضا نصرتی سرپرست دفتر تامین و تجهیز ، خزائی مدیردفترمدیریت پروژه ، محمدرضا فاضل زاده معاون دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی ، مکانی معاون دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد به همراه روسای ادارات تابعه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و پیمانکاران و مشاوران پروژه هسته پیشران منطقه آزاد حضور داشتند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

|

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر ...

|

نظرات کاربران