در حال بارگذاری ...

قدردانی استاندار ایلام از اقدامات و خدمات‌رسانی سازمان راهداری در سیل اخیر

تاکنون دو دستگاه پل بزرگ خرپایی برای استان ایلام و یک دستگاه پل برای خوزستان ، دو دستگاه پل برای استان لرستان تدارک دیده شد و به محل‌های مورد نظر منتقل شده است ، همچنین بیش از ۵۵۰ دستگاه ماشین‌آلات در استان‌های یادشده از امکانات استانی و استان‌های معین و بخش خصوصی مشغول فعالیت هستند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ​استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از خدمات و اقدامات این سازمان در خصوص بازگشایی راه‌ها ، احداث و مرمت سریع پل‌ها قدردانی و تشکر کرد .

در نشست معاون وزیر و رئیس این سازمان با استاندار ایلام ، حسن‌نیا ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده برای ترمیم و تخریب راه‌ها و پل‌ها ، اظهار داشت : برای جبران خسارات ناشی از سیل و بازگشایی راه‌ها و احداث پل‌های موقت در استان‌های ایلام ،‌ لرستان و خوزستان تاکنون ۳۲ میلیارد تومان هزینه شده است و مجموعه راهداری برای احداث پل‌های موقت به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند .

وی یکی از پل‌های مهم این استان را گاومیشان ذکر کرد و گفت : با توجه به امکانات و ماشین‌آلاتی که مهیا شده است ، پل مذکور تا سه هفته آینده زیر بار ترافیک قرار می‌گیرد . تاکنون دو دستگاه پل بزرگ خرپایی برای استان ایلام و یک دستگاه پل برای خوزستان ، دو دستگاه پل برای استان لرستان تدارک دیده شد و به محل‌های مورد نظر منتقل شده است ، همچنین بیش از ۵۵۰ دستگاه ماشین‌آلات در استان‌های یادشده از امکانات استانی و استان‌های معین و بخش خصوصی مشغول فعالیت هستند .

استاندار ایلام نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی به ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت : برای مقابله با سیل خوشبختانه برنامه‌ریزی خوبی انجام شده و همه دستگاه‌ها و مدیران در کمترین زمان پیش از وقوع سیل در صحنه حاضر شدند و در این میان، علاوه بر برنامه‌های کشوری ، سازمان راهداری و حمل و نقل در بخش لجستیک و همچنین اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام نیز عملکرد مناسب و مطلوبی در بازگشایی راه و احداث پل‌های موقت داشته‌اند که جای تشکر و قدردانی دارد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری با اشاره به اثربخشی پویش در سال‌های گذشته از خدمات‌رسانی ۱۲ هزار نیروی ...

|

روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

|

میانگین پراکنش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح جاده‌ها به گونه‌ای است که به طور میانگین در هر ۸۵ کیلومتر شبکه راه‌ها ، یک مجتمع خدماتی رفاهی به خدمت‌رسانی می‌پردازد .

|

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات ، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد .

|

نظرات کاربران