در حال بارگذاری ...
  • بازسازی پل تخریب شده محور اهواز - خرمشهر در کمتر از دو ساعت

    به نظر می رسد که این پل آسیب دیده از قدمت زیادی برخوردار باشد و پس از بهبود شرایط سیلاب در خوزستان ، یک پل با طراحی جدید جایگزین آن خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان از ترمیم و بازسازی پل تخریب شده محور اهواز- خرمشهر در مدت کمتر از دو ساعت خبر داد .

    غلامعباس بهرامی نیا گفت : با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان کیلومتر ۳۵ پل محور اهواز - خرمشهر که به دلیل فشار ناشی از آب تخریب شده بود، در کمتر از دو ساعت ترمیم شد . در این مدت تردد به کندی از کنار گذر پل انجام می گرفت و با این کار سعی شد تا ترافیک قطع نشود و تردد ادامه داشته باشد .

    وی بیان کرد : خوشبختانه اکنون با ترمیم مقطع آسیب دیده پل، ترافیک برقرار شده است و مشکلی در محور اهواز به سمت خرمشهر وجود ندارد . تابلو و علائم لازم برای رعایت ایمنی در این مقطع نیز نصب شده است و همکاران راهداری توانستند در مدت زمان کوتاهی مشکلات را حل کنند .

    بهرامی نیا افزود : به نظر می رسد که این پل آسیب دیده از قدمت زیادی برخوردار باشد و پس از بهبود شرایط سیلاب در خوزستان ، یک پل با طراحی جدید جایگزین آن خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

    |

    اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

    |

    عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

    |

    در ابتدای سال جاری باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از اهواز به خرمشهر در حال احداث می باشد ، که ۴ کیلومتر اول این محور تا اربعین ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود .

    |

    افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها اقدام کرده اند ، در مرحله اول اخطار دریافت می‌کنند و اگر به اخطار آزادسازی حریم‌ها توجه نکنند ، با دستور قضایی نسبت به تخریب ساخت و سازها و برگرداندن حریم راه‌ها به حالت اولیه اقدام می‌شود .

    |

    نظرات کاربران