در حال بارگذاری ...

بازسازی پل تخریب شده محور اهواز - خرمشهر در کمتر از دو ساعت

به نظر می رسد که این پل آسیب دیده از قدمت زیادی برخوردار باشد و پس از بهبود شرایط سیلاب در خوزستان ، یک پل با طراحی جدید جایگزین آن خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان از ترمیم و بازسازی پل تخریب شده محور اهواز- خرمشهر در مدت کمتر از دو ساعت خبر داد .

غلامعباس بهرامی نیا گفت : با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان کیلومتر ۳۵ پل محور اهواز - خرمشهر که به دلیل فشار ناشی از آب تخریب شده بود، در کمتر از دو ساعت ترمیم شد . در این مدت تردد به کندی از کنار گذر پل انجام می گرفت و با این کار سعی شد تا ترافیک قطع نشود و تردد ادامه داشته باشد .

وی بیان کرد : خوشبختانه اکنون با ترمیم مقطع آسیب دیده پل، ترافیک برقرار شده است و مشکلی در محور اهواز به سمت خرمشهر وجود ندارد . تابلو و علائم لازم برای رعایت ایمنی در این مقطع نیز نصب شده است و همکاران راهداری توانستند در مدت زمان کوتاهی مشکلات را حل کنند .

بهرامی نیا افزود : به نظر می رسد که این پل آسیب دیده از قدمت زیادی برخوردار باشد و پس از بهبود شرایط سیلاب در خوزستان ، یک پل با طراحی جدید جایگزین آن خواهد شد .




مطالب مرتبط

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

در ابتدای سال جاری باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از اهواز به خرمشهر در حال احداث می باشد ، که ۴ کیلومتر اول این محور تا اربعین ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود .

|

افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها اقدام کرده اند ، در مرحله اول اخطار دریافت می‌کنند و اگر به اخطار آزادسازی حریم‌ها توجه نکنند ، با دستور قضایی نسبت به تخریب ساخت و سازها و برگرداندن حریم راه‌ها به حالت اولیه اقدام می‌شود .

|

مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نقش موثری در کیفیت‌بخشی و ارتقاء بهره‌وری دارد .

|

این اداره کل تلاش دارد مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ، دوربرگردان تقاطع میمون‌دره را که در این محور واقع شده در دستور کار قرار دهد . بر این اساس پس از مطالعات و بررسی شرایط لازم ، تعریض محور به طول ۴.۵ کیلومتر در حال انجام است .

|

نظرات کاربران