در حال بارگذاری ...

پیشگیری و مقابله با سیلاب در فرودگاه اراک با انحراف مسیر سیل

برای مقابله با بحران ، کانال کشی سیلاب ورودی به فرودگاه را انجام دادیم و جلسه های فوق العاده را با مقامات استان با توجه به پیش بینی ورود سیلاب برگزار کردیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، استقرار بیل مکانیکی و کانال کشی سیل ورودی به فرودگاه ، از جمله تدابیر فرودگاهیان اراک برای پیشگیری و مقابله با سیلاب بود .

رحیم حسین نسب ، مدیر فرودگاه اراک با اعلام این خبر عنوان کرد : از جمله اقدامات انجام شده در فرودگاه اراک برای پیشگیری از وقوع سیل می توان به استقرار بیل مکانیکی برای انحراف سیلاب احتمالی ، آماده باش تمام کارکنان و شرکت در جلسه های کمیته بحران استان و شهرستان اراک (هر روز در جلسه از ۲۷ اسفند) اشاره کرد .

حسین نسب گفت : همچنین برای مقابله با بحران ، کانال کشی سیلاب ورودی به فرودگاه را انجام دادیم و جلسه های فوق العاده را با مقامات استان با توجه به پیش بینی ورود سیلاب برگزار کردیم .

مدیر فرودگاه اراک افزود : انحراف آب ورودی به فرودگاه ، رصد بالا آمدن آب تالاب میقان و آمادگی مقابله آن با احداث خاکریز و کانال ، برنامه ریزی برای تعریض دریچه اصلی ورودی آب زیرگذر باند و ارتفاع دهی فونداسیون فنس فرودگاه برای قسمت شمالی و غربی در نقش سیل بند به اندازه حدود ۵۰ سانتی متر از دیگر اقدامات انجام شده بود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

|

نظرات کاربران