در حال بارگذاری ...

بهسازی و نوسازی سامانه‎های سرمایشی در ترمینال‎های فرودگاه مهرآباد

با توجه به پایان فصل زمستان در اسرع وقت همکاران تاسیساتی در خصوص تبدیل سیستم‎ها از گرمایشی به سرمایشی اقدام کردند و با توجه به نوسازی این زیرساخت‎های تاسیساتی ، یک دستگاه بویلر به منظور افزایش ظرفیت سیستم‎های سرمایشی و گرمایشی تاسیسات و دو دستگاه برج خنک‎کننده به منظور افزایش ظرفیت سیستم سرمایشی موتورخانه تاسیسات ترمینال ۲ نصب شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه مهرآباد از بهسازی و نوسازی سامانه‎های سرمایشی در ترمینال‎های این فرودگاه به منظور خدمت‎رسانی بهتر به مسافران در فصل گرما خبر داد .

میرسعید صفی‎نیا گفت : با توجه به اینکه ارتقای خدمات فرودگاهی موجب افزایش رضایت مسافران می‎شود تلاش می‎کنیم با ایجاد هوای مطبوع و دلخواه مسافران در فصل‎های سرد و گرم سال موجب رضایت آنها شویم .

وی در مورد اجرای این پروژه گفت : در این زمینه با ایجاد پنجره‎های دوجداره ، سرویس برج‎های خنک‎کننده جهت تامین سرمایش سالن‎های ترمینال و ساختمان‎های اداری وهمچنین نوسازی و بهسازی زیرساخت‎های تاسیساتی از ماه‎ها پیش اقدامات خوبی صورت گرفت .

صفی‎نیا با بیان اینکه سال ۹۷ را می‎توان به عنوان یک نقطه عطف در خصوص تجهیز زیرساخت‎های تاسیساتی فرودگاه مهرآباد دانست ، گفت : در سال ۹۷ برای تجمیع موتورخانه‎ها ومقاوم‎سازی زیرساخت‎ها و اقدامات اصولی در خصوص کاهش مصرف انرژی و احداث موتورخانه‎های جدید و نصب دیزل ژنراتورها و چیلرهای ۲۵۰ و ۶۰۰ تنی و نصب دیگ‎ها وهواسازهای جدید اقدامات لازم انجام گرفته است .

وی گفت : با توجه به پایان فصل زمستان در اسرع وقت همکاران تاسیساتی در خصوص تبدیل سیستم‎ها از گرمایشی به سرمایشی اقدام کردند و با توجه به نوسازی این زیرساخت‎های تاسیساتی ، یک دستگاه بویلر به منظور افزایش ظرفیت سیستم‎های سرمایشی و گرمایشی تاسیسات و دو دستگاه برج خنک‎کننده به منظور افزایش ظرفیت سیستم سرمایشی موتورخانه تاسیسات ترمینال ۲ نصب شد .

صفی‎نیا ادامه داد : همچنین پس از تعمیر اساسی چیلر ابزوریشن ترمینال ۲ این سیستم به ساختمان برج مراقبت پرواز اختصاص یافت تا پس از بازسازی و بهسازی کامل طبقات ۷ و ۸ و ۹ ساختمان تکنیکال بلاک در آن به تولید هوای مطبوع بپردازد .




مطالب مرتبط

پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

|

در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

|

باعث افتخار است که پروژه مهم انتقال برج مراقبت پرواز به مکان جدید توسط متخصصان اداره مهندسی الکترونیک فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی انجام شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

|

نظرات کاربران