در حال بارگذاری ...

ارسال پل فلزی ۴۲ متری به مناطق سیل زده لرستان توسط راهداری زنجان

راه های روستایی منطقه قلایی شهرستان سلسله استان لرستان بر اثر سیل دچار آسیب شده اند که با همت راهداران مستقر استان زنجان در منطقه ، تاکنون راه ارتباطی بسیاری از آنان مجدد برقرار شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از ارسال پل فلزی خرپایی ۴۲ متری به مناطق سیل زده لرستان خبر داد .

عبدالحسین علی اکبری اظهار داشت : این پل در سال های گذشته برای مواقع بحرانی ساخته و آماده شده بود که با توجه به ضرورت نیاز در استان لرستان به منظور تسهیل تردد در مناطق سیل زده با ۵ دستگاه کمرشکن ارسال شد .

وی با اشاره به انتخاب زنجان به عنوان یکی از استان‌های معین در بازسازی و پاکسازی محورهای استان لرستان تصریح کرد : نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در محل ماموریت ابلاغی در شهرستان سلسله حضور دارند و بازدیدهای میدانی از شهرستان به صورت مرتب انجام می پذیرد .

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد : راه های روستایی منطقه قلایی شهرستان سلسله استان لرستان بر اثر سیل دچار آسیب شده اند که با همت راهداران مستقر استان زنجان در منطقه ، تاکنون راه ارتباطی بسیاری از آنان مجدد برقرار شده است .

عبدالحسین علی اکبری یادآور شد : ۳۱ دستگاه ماشین آلات به همراه ۳۸ نفر راهدار این اداره کل در شهرستان سلسله حضور دارند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : امسال ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان خوزستان به بهره‌برداری ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت : ۱۳۸ کیلومتر از راه های مرزی و روستایی این شهرستان در ۹ ماه ...

|

استان اردبیل سال گذشته و امسال در ساخت و توسعه راه‌های روستایی در سطح کشور رتبه اول را کسب کرد . امسال همچنین ۲۱۴ کیلومتر از راه‌های روستایی در استان اردبیل بهسازی و مرمت و ۱۳ کیلومتر راه روستایی جدید احداث شده است .

|

روستای بلیران که در بخش سردشت آمل در ۱۵ کیلومتری شهر آمل واقع شده است میزبان یک موهبت الهی است که از سراسر کشور و دنیا گردشگر می‌پذیرد ، روستای بلیران که خود دارای ۵۰ خانوار و ۱۴۵ نفر جمعیت ثابت بوده در ایام تابستان روزانه میزبان بیش از یک هزار خودروی حامل مسافر و گردشگر به این ...

|

از سال گذشته تا کنون ، ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی برای بهره مندی ۶۲۰۰ خانوار از راه آسفالته به بهره برداری رسیده است .

|

نظرات کاربران