در حال بارگذاری ...
  • اتصال آزادراه شیراز – اصفهان به بزرگراه حسینی‌الهاشمی و کمربندی غربی شیراز

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت : انتهای آزادراه شیراز – اصفهان که منتهی به بزرگراه شیراز – سپیدان است برای انتقال ترافیک و کاهش مشکلات ناشی از ازدحام ترافیک به بزرگراه حسینی‌الهاشمی و کمربندی غربی شیراز به طول ۱۲ تا ۱۴ کیلومتر اتصال می‌یابد .

    فیروز تکاور اظهار داشت : آزاد راه شیراز – اصفهان به طول ۲۲۵ کیلومتر و در ۷ قطعه در دست اجرا می باشد که مراحل پایانی اش را می گذراند .

    وی خاطر نشان ساخت : با توجه به انتهای آزادراه شیراز – اصفهان که به بزرگراه شیراز - سپیدان (بین منطقه گویم و قلات) منتهی می شود و این محور جوابگوی این حجم از ترافیک نیست ، با توافقی که بین معاونت آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و شرکت جهاد نصر فارس انجام شده ، قطعه ۸ آزادراه شیراز – اصفهان از بالا دست شهرک گلستان به بزرگراه حسینی الهاشمی و کمربندی غربی اتصال و به زودی عملیات اجرایی احداث این قطعه از آزاد راه شروع خواهد شد .

    تکاور تصریح کرد : در واقع این قطعه ۸ آزادراه شیراز - اصفهان بخشی از آزادراه در دست مطالعه شیراز – بوشهر نیز محسوب می شود که مطالعات آن جهت عملیاتی شدن در دست اقدام است . این قطعه از آزادراه نیز همزمان و هماهنگ با بقیه قطعات آزادراه شیراز – اصفهان افتتاح خواهد رسید .




    مطالب مرتبط

    تشریح برنامه های سال ۹۸ شرکت ساخت و توسعه در حوزه ساخت راه آهن

    تشریح برنامه های سال ۹۸ شرکت ساخت و توسعه در حوزه ساخت راه آهن

    اتمام راه‌آهن میانه تا بستان‌آباد هدف ابتدایی ما در فاز اول این پروژه است که هم‌ اکنون عملیات زیرسازی این محور ۱۰۰ درصد تکمیل شده و در بخش روسازی نیز ریل گذاری ، بالاست ریزی ، رلواژ اول و دوم به طول ۱۳۲ کیلومتر و حدود ۶۰ درصد جوشکاری درز ریل و فیبر نوری به اتمام رسیده و عملیات ...

    |

    تکمیل آزادراه کنارگذر جنوبی تهران تا پایان سال جاری

    تکمیل آزادراه کنارگذر جنوبی تهران تا پایان سال جاری

    آزادراه اصفهان - شیراز برای استان‌های فارس ، بوشهر ، خوزستان ، کرمان و هرمزگان مزیت دارد‌ . این پروژه آزادراهی با مشارکت د‌‌‌‌‌ولت و وزارت دفاع (قرارگاه خاتم الاوصیاء) به عنوان سرمایه‌گذار با آورده مساوی د‌‌‌‌‌ر حال اجرا است .

    |

    خسارت وارده به راه‌ها و شهرها تاوان تعرض به حریم رودخانه‌ها

    خسارت وارده به راه‌ها و شهرها تاوان تعرض به حریم رودخانه‌ها

    بحث بازسازی شبکه راه‌ و راه‌آهن کشور به طور کامل متفاوت از کمک‌‌های حین بحران بوده و نیازمند برنامه‌ریزی ، مطالعات و ساعت‌ها کار کارشناسی است تا طی‌ دوره‌های بلند مدت و کوتاه مدت ساخته شوند .

    |

    نظرات کاربران