در حال بارگذاری ...

برگزاری نخستین جلسه کمیته ترویج ایمنی فرودگاه های کشور

در این کمیته در خصوص موضوعاتی چون تعیین جامعه هدف ، محتوای مطالب ایمنی ، انواع مختلف رسانه ایمنی ، اولویت ها و روش های انتشار و نحوه هماهنگی ها تصمیم گیری شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نخستین جلسه کمیته مرکزی ترویج ایمنی با حضور مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد .

این جلسه با هدف هماهنگی ، تدوین رویه و تقسیم کار در ترویج فرهنگ ایمنی با حضور محمد الهی نیا ، مدیر ایمنی شرکت و مدیران ایمنی فرودگاه های رشت ، تبریز ، گرگان ، کرمان ، سنندج ، یاسوج و همدان برگزار شد .

در این نشست ، الهی نیا عنوان کرد : تنوع آموزه های ایمنی، گستردگی جغرافیایی فرودگاه های تحت مدیریت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، تعدد کارکنان شرکت و حضور سایر شرکت ها و نهاد ها در محیط های فرودگاهی موجب شده که اقدامات ترویجی رکن اساسی توسعه فعالیت های ایمنی محور باشد .

در این کمیته در خصوص موضوعاتی چون تعیین جامعه هدف ، محتوای مطالب ایمنی ، انواع مختلف رسانه ایمنی ، اولویت ها و روش های انتشار و نحوه هماهنگی ها تصمیم گیری شد .

بر اساس مصوبه این کمیته فعالیت های ترویجی ایمنی در قالب های نشریه الکترونیکی ، فضای مجازی ، پورتال و آگاهی نامه و نیز فیلم و کلیپ انجام می شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

|

نظرات کاربران