در حال بارگذاری ...

ارسال شش دستگاه کامیون کمک‌های مردمی اردبیل به مناطق سیل‌زده کشور

در صورت نیاز و اعلام سازمان مرکزی ، راهداران آماده حضور در مناطق سیل زده و امدادرسانی به مردم حادثه دیده این مناطق هستند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ارسال شش دستگاه کامیون کمک های مردمی این استان در قالب ناوگان راهداری اردبیل به مناطق سیل زده کشور خبر داد .

علی رحمتی صبح یکشنبه با اعلام این خبر تصریح کرد : کمک های مردمی که در روزهای اخیر جمع آوری شده بود با کمک ناوگان راهداری به استان های کهکیلویه و بویر احد و خوزستان ارسال شده است . با وجود اینکه سازمان راهداری برخی استان ها را معین در امدادرسانی به مناطق سیل زده معرفی کرده و اردبیل جزو استان های معین نیست ، در حد توان نسبت به امدادرسانی با ارسال محموله کمک های مردمی هموطنان خود را حمایت کردیم .

رحمتی تصریح کرد : در صورت نیاز و اعلام سازمان مرکزی ، راهداران آماده حضور در مناطق سیل زده و امدادرسانی به مردم حادثه دیده این مناطق هستند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان متذکر شد : حمایت و امدادرسانی در شرایط ویژه و اقدامات انسان دوستانه بخشی از وظیفه دستگاه های اجرایی است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز نسبت به ایفای نقش و ادای مسئولیت اقدام می کند .




مطالب مرتبط

به پاس تلاش‌های بی‌وقفه راهداران ، در زمستان و در تمام فصول سال ، احترام و قدردانی خود را نثارشان می‌کنیم . راهداران در قلب زمستان با برف و کولاک می جنگند تا زمستان چهره ای مهربان تر از خود نشان دهد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ تعداد ۱۲ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی از جمله گریدر ، لودر ، سنگ شکن ، کامیون و....با صرف اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ...

|

در این عملیات ها ، بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر از مسیرهای آسیب‌دیده در استان ، لایروبی و بازگشایی و همچنین ، راهداران نسبت به تعمیر و بازسازی موقت پل‌ها و ابنیه فنی آسیب‌دیده اقدام کردند .

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

|

نظرات کاربران