در حال بارگذاری ...

بازگشایی راه ارتباطی ۱۸۰ روستا در خوزستان با تلاش عوامل راهداری

به راه های روستایی بخش شعیبیه آسیب جدی وارد شده است که بخشی از جاده با لوله گذاری تعبیه شده در حال حاضر بازگشایی شده است و تردد در مسیر در حال انجام می باشد و ترمیم های اساسی هم بعد از فروکش کردن کامل آب قابل اجرا خواهد بود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با فروکش کردن آب در بخش شعیبیه شوشتر ، با تلاش عوامل راهداری ارتباط ۱۸۰ راه روستایی برقرار شد .

غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت : با وجود آبگرفتگی در محور اهواز به آبادان با حضور نیروهای راهداری و عوامل پلیس راه تردد در باند رفت برقرار می باشد . ورودی کمربندی غربی اهواز دچار آبگرفتگی شده و مسدود می باشد و کاربران جاده می توانند از مسیر جایگزین سه راهی خرمشهر (اهواز) به سمت سوسنگرد استفاده کنند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان از انسداد محور اهواز - اندیمشک خبر داد و گفت : این محور که از چند روز گذشته به دلیل آبگرفتگی مسدود اعلام شده بود ، از امروز برای کامیون ها قابل  تردد است ، محور شوشتر - دزفول - اندیمشک نیز  به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است .

بهرامی نیا در مورد آسیب های وارده به راه های روستایی بخش شعیبیه بیان کرد : به راه های روستایی بخش شعیبیه آسیب جدی وارد شده است که بخشی از جاده با لوله گذاری تعبیه شده در حال حاضر بازگشایی شده است و تردد در مسیر در حال انجام می باشد و ترمیم های اساسی هم بعد از فروکش کردن کامل آب قابل اجرا خواهد بود .




مطالب مرتبط

ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است .

|

مشکلات به وجود آمده به واسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است .

|

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

نظرات کاربران