در حال بارگذاری ...

ارسال کمک های مردمی برای مناطق سیل زده از طریق راه آهن

مدیرکل راه آهن جنوب با اشاره به آسیب حدود ۳۵۰ متر از مسیر بلاک بامدژ _ آهودشت توسط سیل اخیر ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی کارشناسان و کارگردان زحمتکش این اداره کل ، در چند روز آینده شاهد بازگشایی این محور باشیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، قائم مقام راه آهن و هیئت همراه از مناطق آسیب دیده از باران های اخیر و سیل در محور اداره کل راه آهن زاگرس از جمله ایستگاه های طول خط و منازل آسیب دیده از سیل اخیر اداره کل راه آهن زاگرس بازدید کردند .

مهندس حسین عاشوری قائم مقام راه آهن از ارسال کمک های جمع آوری شده برای برای عزیزان سیل زده در ناحیه لرستان ، زاگرس و جنوب خبر داد و در ادامه از همکاران راه آهنی بابت جمع آوری و کمک برای هموطنان سیل زده تقدیر و تشکر کرد .

در ادامه این بازدید جلسه شورای اداری جنوب با جلسه شورای اداری زاگرس با حضور حسین عاشوری قائم مقام راه آهن ، سرهنگ عباس زاده فرمانده بسیج راه‌آهن ، مهندس باقری مدیرکل امور مالی و اموال ، مهندس رشیدی مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه ، مهندس موسوی مدیرکل خط و سازه‌های فنی ، قهرمانی دبیر شورای واگذاری منازل سازمانی برگزار شد .

درویش زاده مدیرکل راه آهن جنوب در این جلسه با اشاره به آسیب حدود ۳۵۰ متر از مسیر بلاک بامدژ _ آهودشت توسط سیل اخیر ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی کارشناسان و کارگردان زحمتکش این اداره کل ، در چند روز آینده شاهد بازگشایی این محور باشیم .




مطالب مرتبط

نفر کیلومتر ثبت شده در ۱۰ ماه امسال ۶۳ میلیون ۳۵۱ هزار کیلومتر بوده است .

|

تعداد واگن های بارگیری ۶۶ و تعداد واگن های تخلیه را ۶۹ واگن بود و ۶۰۶ قطار باری ایجاد شده است که در مقایسه با پارسال که این رقم ۵۶۳ مورد بود رشد ۸ درصدی نشان می دهد .

|

راه آهن زاگرس یکی از نواحی نوزده‌گانه راه آهن جمهوری اسلامی ایران است که اداره کل راه آهن زاگرس مأموریت بهره برداری از شبکه و تجهیزات آن به‌منظور ارائه خدمات حمل و نقل بار در شبکه ریلی و همچنین حفاظت از حریم خطوط و ایستگاه‌های حوزه استحفاظی شوشتر و هفت تپه تا تنگ هفت استان ...

|

راه‌آهن ناحیه زاگرس به دلیل تلاقی کوه‌های زاگرس با جلگه خوزستان و پل ارتباطی به بنادر خرمشسهر، آبادان، بندر امام خمینی، ماهشهر و خلیج فارس از اهمیت بالایی در خطوط ریلی کشور برخوردار است و نقش مهمی در جابه‌جایی بار و مسافر به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد .

|

مقرر شد کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان که از سوی سفیر محترم معرفی شده است نسبت به انجام اصلاحات مورد نیاز و بهره‌برداری محور مذکور با نظارت عالیه وزارت راه و شهرسازی (راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) مبادرت ورزد که در این راستا طی یک سال گذشته با مساعدت راه آهن ج.ا.ا.، ۱۶ قطار ...

|

نظرات کاربران