در حال بارگذاری ...
  • دسترسی راحت و ارزان هموطنان همدانی به شهر تهران از مزایای سفر با قطار تندروی پردیس

    قطار پردیس از قطارهای خودکشش شرکت حمل و نقل ریلی رجا و پرسرعت‌ترین ناوگان شبکه ریلی کشور می باشد که این واگن‌ها مجهز به تهویه و سیستم صوتی بوده و در برابر ورود گرد و غبار و باد و باران محافظت کامل می‌شوند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دسترسی راحت و ارزان به نقاط شهری مختلف تهران از مزایای سفر هموطنان همدانی با قطار تندروی پردیس به پایتخت کشور است .

    معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر و دغدغه مسافران از همدان در ورود به تهران و دسترسی به نقاط مختلف شهری افزود : با توجه به دسترسی سریع به وسایل حمل و نقل عمومی (مترو ، اتوبوس و BRT ، تاکسی) در فاصله زمانی کمتر از ۵ دقیقه در اطراف ایستگاه راه‌آهن تهران ، هموطنانی که از همدان به پایتخت کشور سفر می‌کنند به راحتی و قیمت ارزان می‌توانند به نقاط شهری مختلف این کلان شهر دسترسی پیدا کنند .

    محمدرضا شناسنده گفت : بعد از راه‌اندازی خط ریلی همدان ، شرکت رجا اقدام به راه‌اندازی قطار تندروی پردیس در مسیر تهران - همدان - تهران کرد که به منظور سهولت و دسترسی آسان مسافران به ایستگاه راه‌آهن همدان هماهنگی لازم با مسئولان استانی و شهری برای جابه‌جایی آنها از ایستگاه راه‌آهن همدان به شهر همدان و بالعکس با قیمت مناسب و ارزان (یکهزار تومان) نیز شده است .

    وی اظهار داشت : این قطار با ۳۰۶ صندلی ایجادی همه روزه صبح ساعت ۰۵:۵۵ از همدان به تهران حرکت کرده و عصر همان روز ساعت ۱۷:۰۰ از تهران به همدان مراجعت می‌کند و مدت زمان سیر آن حدود ۳ ساعت و نیم می‌باشد . قطار پردیس از قطارهای خودکشش شرکت حمل و نقل ریلی رجا و پرسرعت‌ترین ناوگان شبکه ریلی کشور می باشد که این واگن‌ها مجهز به تهویه و سیستم صوتی بوده و در برابر ورود گرد و غبار و باد و باران محافظت کامل می‌شوند .

    شناسنده در خصوص قیمت بلیت این قطار گفت : بهای بلیت قطار پردیس در این مسیر ۴۳ هزار و ۳۰۰ تومان بوده که در برخی از ایام همراه با تخفیف ارائه می‌‌شود .

    معاون اجرایی شرکت رجا تأکید کرد : هموطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها ، بهای بلیت ، نشانی مراکز مجاز فروش و ... می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir به صورت شبانه‌روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس حاصل کنند .




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    عرضه بلیت این قطار برای بازه زمانی ۴ بهمن لغایت ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۳ بهمن از طریق وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، کلیه وب سرویس‌ها و نمایندگی‌های مجاز فروش به متقاضیان آغاز شده است .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    نظرات کاربران