در حال بارگذاری ...
  • بسیج تشکل‌های صنفی حمل و نقل جاده ای استان اصفهان برای کمک به هموطنان سیل‌زده

    اعزام ماشین آلات و تجهیزات راهداری در گام اول انجام شد و در ادامه نیازمند حمل ونقل مواد مصرفی و مورد نیاز مردم توسط ناوگان حمل ونقل بار استان هستیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان در دیدار با تشکل های صنفی کامیونداران و رانندگان استان اصفهان خواستار بسیج تشکل‌های صنفی حمل و نقل برای کمک به هموطنان سیل‌زده در استان لرستان و خوزستان شد .

    مهدی خضری در جمع تشکل‌های صنفی کامیونداران و رانندگان استان اصفهان اظهار کرد : سیل آسیب‌های بسیاری به زیرساخت‌ها و خانه‌های مردم در استان‌های لرستان و خوزستان وارد کرده است .

    مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه تشکل های صنفی حمل و نقل همواره در مقاطع بحرانی کشور به یاری مردم شتافته اند ، اظهار کرد : برای انتقال کمک های مردمی به استان‌های سیل‌زده نیازمند کمک فعالان صنعت حمل و نقل استان اصفهان هستیم .

    وی با اشاره به اینکه هم اکنون اکیپ‌های اعزامی مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان در استان لرستان و خوزستان مشغول بازگشایی راه‌ها و خدمت‌رسانی به مردم هستند ، گفت : اعزام ماشین آلات و تجهیزات راهداری در گام اول انجام شد و در ادامه نیازمند حمل ونقل مواد مصرفی و مورد نیاز مردم توسط ناوگان حمل ونقل بار استان هستیم .

    خضری با اشاره به وضعیت مردم و ضرورت کمک‌رسانی سریع به هموطنان سیل‌زده گفت : با توجه به جایگاه استان اصفهان از لحاظ تعداد ناوگان ، راننده و شرکت‌های حمل و نقل و ضرورت کمک‌رسانی سریع به سیل‌زدگان ، انتظار می‌رود فرآیند هماهنگی و اعزام ناوگان حمل ونقل بار سرعت بیش‌تری به خود گیرد .




    مطالب مرتبط

    در بخش حمل و نقل جاده‌ایِ کالا و مسافر ، مراحل دریافت مجوز در درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir به صورت کاملا شفاف بارگزاری شده است .

    |

    نظرات کاربران