در حال بارگذاری ...
  • سرعت در لایروبی دهانه گرگان‌رود با افزودن یک دستگاه بیل باریج دوزیست

    بیل باریج مونتاژ شده در مصب گرگان‌رود مستقل بوده و با قابلیت حرکت در خشکی و دریا به عنوان یک دستگاه دوزیست شناخته می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان بنادر و دریانوردی برای سرعت بخشیدن به لایروبی دهانه گرگان‌رود با افزایش لایروب‌ها اقدامات خود برای لایروبی این رودخانه را تقویت کرد .

    در راستای تحقق وعده لایروبی ۵۰ هزار مترمکعب مصب گرگان‌رود سازمان بنادر دریانوردی با انتقال و مونتاژ یک دستگاه بیل باریج دو زیست در کنار لایروب دیگری که در این منطقه مشغول به کار بود ، به روند تخلیه آب سیل اخیر در استان گلستان از مسیر این رود و انتقال آب سیلاب به دریا سرعت بخشید .

    این دستگاه بیل باریج که به طور مستقل در کنار لایروب قبلی مشغول به کار می‌شود به تسری روند لایروبی کمک می‌کند .

    بیل باریج مونتاژ شده در مصب گرگان‌رود مستقل بوده و با قابلیت حرکت در خشکی و دریا به عنوان یک دستگاه دوزیست شناخته می‌شود .

     

     

     

     

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انجام بیش از سه میلیون و ۸۱۴ هزار متر مکعب حجم لایروبی طی ...

    |

    توجه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و سازمان بنادر ، نگاهی شهروندمداری است و جای تقدیر دارد .

    |

    این پروژه دارای حجم تقریبی لایروبی به میزان ۱۳۰ هزار متر مکعب ، با مبلغ تقریبی ۵۰ میلیارد تومان حداکثر در طی مدت یک سال است و طول لایروبی پای اسکله ۲۵۶ متر و طول لایروبی کانال دسترسی ورودی ۷۰۰ مترخواهد بود و کانالی با ۶ عدد بویه راهنما نیز در آن قرار می گیرد .

    |

    همایش مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار "توسعه حمل و نقل آبی برای آینده ؛ گشودن دروازه های آفریقا" و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال ...

    |

    نظرات کاربران