در حال بارگذاری ...
  • احداث فاز اول ترمینال ایران شهر تا پایان برنامه پنج ساله شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

    با ساخت و معماری ترمینال ایران شهر می خواهیم به تمام دنیا این پیام را برسانیم که کشور ایران با سرعت بسیار زیاد در مسیر پیشرفت قرار گرفته است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دومین نشست مشترک هیات داوران و شرکت های معماری مسابقه ترمینال ایران شهر با حضور عضو هیات مدیره و مجری پروژه ترمینال سلام و ایران شهر و مشاور ناکو برگزار شد .

    کوروش فتاحی عضو هیات مدیره و مجری پروژه ترمینال سلام و ایران شهر در نشست مشترک هیات داوران و شرکت‌های معماری مسابقه ترمینال مسافری «ایران شهر» گفت : ساخت و معماری ترمینال "ایران شهر" برای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل با یک یا دو جلسه نمی توانیم به نتیجه مورد نظر برسیم .

    وی ادامه داد : با ساخت و معماری ترمینال ایران شهر می خواهیم به تمام دنیا این پیام را برسانیم که کشور ایران با سرعت بسیار زیاد در مسیر پیشرفت قرار گرفته است .

    در ادامه جلسه مدیران شرکت های حاضر سوالات فنی خود را مطرح و اعضای هیات داوران پاسخ لازم را ارائه کردند .

    گفتنی است فاز اول ترمینال ایران شهر با ظرفیت ٢٥ میلیون مسافر و مساحت ٤١٠ هزار متر مربع تا پایان برنامه پنج ساله شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) احداث خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

    اگر اختیاراتی از جانب وزیر راه و شهرسازی در این دوره به مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) داده نمی‌شد ، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهر فرودگاهی نبودیم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

    |

    نظرات کاربران