در حال بارگذاری ...

انجام ۱۰ هزار پرواز نوروزی تا هشتم فروردین ماه

سازمان هواپیمایی کشوری به شرکتهای هواپیمایی تاکید کرده است که ملاک ارزیابی عملکرد آنها ضمن رعایت دستورالعمل های ایمنی ، جلب رضایت مسافران و پاسخگویی به موقع به آنها است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام بیش از ۹۷۲۶ پروار نوروزی تا ۸ فروردین ماه ۱۳۹۸ خبر داد .

رضا جعفرزاده اظهار داشت : از ۹۷۲۶ پرواز انجام شده ، ۶۹۰۶ پرواز داخلی و ۲۸۲۰ پرواز خارجی بوده است . فرودگاه حضرت امام با انجام ۱۸۹۱ پرواز بالاترین حجم پروازهای بین المللی و فرودگاه مهرآباد با انجام روزانه ۳۰۰ تا ۳۸۰ پرواز ورودی و خروجی در این ایام بیشترین سرویس دهی در پروازهای داخلی را ارائه کرده است .

جعفرزاده با بیان اینکه فرودگاه‌های مناطق سیل زده در این ایام فعال بوده و سرویس های لازم را ارائه کرده است گفت : روزانه به طور متوسط ۶۵۰تا ۸۲۴ پرواز در بخش هوایی کشور انجام شده که بیشتر پروازها به لحاظ آغاز موج بازگشت مسافران در روز هفتم فروردین بوده است .

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از آن‌ دسته از افرادی که بخش هوایی را برای مسافرت انتخاب کرده اند توصیه کرد برای خرید بلیت از طریق مراکز معتبر اعم از دفاتر و ۱۵۰ سایت دارای مجوز که لیست آنها بر روی پرتال سازمان هواپیمایی کشوری قابل دسترسی است اقدام کنند .

وی با اشاره به اینکه مسافران از طریق سامانه اصالت سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی از چگونگی اعتبار بلیت خود مطمئن شوند افزود : هرگونه تخلف را ابتدا از طریق شماره تلفن های شرکت های هواپیمایی ارائه شده توسط این سازمان و نهایتا از طریق سایت سازمان گزارش تا برخورد لازم صورت گیرد . سازمان هواپیمایی کشوری به شرکتهای هواپیمایی تاکید کرده است که ملاک ارزیابی عملکرد آنها ضمن رعایت دستورالعمل های ایمنی ، جلب رضایت مسافران و پاسخگویی به موقع به آنها است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه مراسم سالروز ورود امام خمینی به کشور در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد در ...

|

متعاقب موازین قانونی ، به مدیریت فرودگاه الزام شد از این پس همه دفاتر فروش واحدها و غرفه‌های مستقر در فرودگاه مهرآباد نسبت به به‌کارگیری و نصب تابلوهای نرخ بلیت در حال عرضه اقدام کنند و علاوه بر آن مدیریت فرودگاه ، نرخ مصوب عرضه بلیت در همه ترمینال‌های فرودگاه را در معرض دید ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شیراز گفت : در یک و سال و نیم اخیر ، ...

|

استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

|

هواپیماهای بیزنس جت ۶ و ۷ نفره مانند هوکر و فالکن از انواع هواپیماهایی هستند که پروازهایی در قالب سفر و جابجایی‌ها در مسافت دور را هم دارد و هر چند تعداد سرنشینان این هواپیما محدود است اما جزو هواپیماهای سبک محسوب نمی‌شوند .

|

نظرات کاربران