در حال بارگذاری ...
  • ارتقا بهره وری و استفاده از ظرفیت های موجود در دستور کار شرکت راه آهن

    پرسنل راه آهن وقتی توانمند هستند که انگیزه داشته و احساس کنند مسائل و مشکلات آن ها دیده شود . همه خواسته های ما دست یافتنی نیست اما باید یقین داشته باشیم که مشکلات برطرف می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ارتقای بهره‌وری را در دستور کار این شرکت دانست و گفت : توجه به منابع انسانی پایه ارتقای بهره‌وری است .

    سعید رسولی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن در حاشیه بازدید از ایستگاه راه‌آهن اهواز گفت : مردم خوزستان را سراسر کشور دوست دارند و عاشق خدمت به این استان هستند .

    رسولی با بیان اینکه خانواده راه آهن توانمند و بزرگ است و هیچ در بسته ای را پیش روی خود ندارد ، ادامه داد : مجلس و دولت از ما حمایت می کنند و باید از این فرصت ها استفاده کرد . دستور کار ما ارتقای بهره وری و استفاده از ظرفیت های موجود است . راه آهن با شبکه گسترده و ناوگان عظیم و پرسنل توانمند خود ظرفیت های بیشتری را در اختیار کشور قرار می‌دهد ، بنابراین باید با اقدامات بهره ورانه از وضع موجود استفاده کنیم .

    معاون وزیر راه و شهرسازی پایه ارتقای بهره وری را توجه به منابع انسانی دانست و گفت : پرسنل راه آهن وقتی توانمند هستند که انگیزه داشته و احساس کنند مسائل و مشکلات آن ها دیده شود . همه خواسته های ما دست یافتنی نیست اما باید یقین داشته باشیم که مشکلات برطرف می شود . وظیفه داریم به نیازهای اساسی همکاران خود توجه جدی کنیم .

    وی با بان اینکه حق فوق العاده مناطق جنگی برای راه آهن جنوب بررسی می شود ، افزود : طرح طبقه بندی مناطق دنبال می شود تا پرسنل بر اساس شرایط منطقه مزایا دریافت کنند . همچنین توسعه خدمات کیفی و کمی در سال جدید در دستور کار است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

    |

    مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

    |

    مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

    |

    تعداد کشته های جاده ای در سال حدود ۲۰ هزار نفر و تعداد تصادفات جرحی و منجر به نقص عضو بیش از ۱۰ برابر این میزان بوده است . در حالی که صنعت ریلی ، به لحاظ ایمنی و عدم آسیب های جسمی و مالی ، حوزه ای کاملا متفاوت نسبت به جاده است .

    |

    نظرات کاربران