در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه ها از فرودگاه اردبیل

    پیشرفت و توسعه فرودگاه اردبیل در سال های اخیر ؛ با همدلی ، تخصص و تعهد یکایک مدیران و کارکنان بدست آمده است ، و افتخار می کنیم که خادم و خدمتگزار مردم شریف هستیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، امیرمکری در هفتمین روز سال نو از فرودگاه اردبیل و نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی بازدید و با مسئولان و کارکنان این فرودگاه دیدار و گفتگو کرد .

    سیاوش امیرمکری در هفتمین بازدید نوروزی خود از فرودگاه های کشور در هفتمین روز از نوروز به فرودگاه اردبیل رفت و از نزدیک در جریان خدمت رسانی به مسافران نوروزی قرار گرفت .

    وی پس از بازدید از ادارات و واحدهای عملیاتی فرودگاه اردبیل و همچنین طی نشستی که با مدیران و روسای ادارات این فرودگاه داشت ، ضمن تبریک و شادباش سال نو به کارکنان ، از زحمات شبانه روزی و خدمات رسانی مطلوب آنان به مسافران قدردانی کرد .

    امیرمکری همچنین از بخش های مختلف فرودگاه اردبیل شامل ایمنی - زمینی ، باند ، برج مراقبت ، مخابرات ، الکترونیک ، واحد ساختمان ، ترمینال ها و غیره دیدن کرد .

    وی هدف خود از این بازدید را بررسی چگونگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی ، دیدار با مدیران و کارکنان فرودگاه اردبیل و قدردانی از تلاش های آنها در فراهم کردن امکانات لازم برای خدمت رسانی به مسافران هوایی عنوان کرد .

    مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همچنین اظهار امیدواری کرد که با همکاری تمام ارگان های فرودگاهی همچنان شاهد برقراری پروازهای ایمن در این فرودگاه باشیم .

    فخرالدین هاشمی مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل  در این نشست گفت : پیشرفت و توسعه فرودگاه اردبیل در سال های اخیر ؛ با همدلی ، تخصص و تعهد یکایک مدیران و کارکنان بدست آمده است ، و افتخار می کنیم که خادم و خدمتگزار مردم شریف هستیم .

    هاشمی در ادامه با اشاره به برخی پروژه های عمرانی در دست اجرای فرودگاه اردبیل بیان کرد : امیدواریم با عنایت خداوند متعال و با برنامه ریزی ها و پیگیری های بعمل آمده پروژه های باند و ترمینال جدید و خدمات ارزنده یی به مردم در جهت نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف فرودگاهی ارائه دهیم .




    مطالب مرتبط

    پیش بینی می‌شود عملیات اجرای این پروژه ظرف مدت ۳ ماه به اتمام برسد .

    |

    نظرات کاربران