در حال بارگذاری ...
  • پیگیری برای دریافت گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بیرجند در سال ۹۸

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی ، پیگیری برای دریافت گواهینامه فرودگاهی و ایجاد بیس یکی از ایرلاین ها در فرودگاه بیرجند را از جمله پروژه های مهم این اداره کل در سال ۹۸ خواند .

    هادی سلامی در مورد برنامه‎های پیش‎بینی شده برای سال ۹۸ در فرودگاه بیرجند گفت : پیگیری برای دریافت گواهینامه فرودگاهی ، پیگیری برای برگزاری مانور کامل طرح اضطرای و مانورهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ، ایجاد بیس یکی از ایرلاین‎ها در فرودگاه بیرجند و یا کمک به ایجاد یک شرکت هواپیمایی منطقه‎ای ، گسترش فعالیت تجاری در سایت قدیم ، پیگیری خرید و نصب تجهیزات ساختمان پاویون(ایکس ری و گیت وی و...) ، پیگیری جهت جابجایی سایت RCAG ، پیگیری جهت برگزاری دوره‎های آموزشی تخصصی و عمومی (ایمنی SMS ، ادارات کنترل ترافیک هوایی ، الکترونیک هواپیمایی ، آتشنشانی و هدایت زمینی ، IT و واحد مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی) و پیگیری نصب DME جدید در سایت تقی قنبر از مهمترین برنامه‎های ما برای سال جدید است .

    وی همچنین پیگیری احداث ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت پرواز ، پیگیری نصب سیستم روشنایی باند و جذب اعتبارات بهسازی و عمرانی و سرمایه‎ای مصوب شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران را از برنامه‎های آتی برای سال ۹۸ در فرودگاه طبس عنوان کرد .

    مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی در مورد اقدامات انجام شده در فرودگاه بیرجند برای استقبال از نوروز گفت : برگزاری جلسه کمیته تسهیلات و خدمات نوروزی، چیدن سفره هفت‎سین ، رنگ‎آمیزی جداول ، زیباسازی و گلکاری محاوط بخشی از این اقدامات است.

    وی همچنین برگزاری جلسه کمیته تسهیلات مسافر، پذیرایی با گل و شیرینی در اولین روز سال جدید ، آذین‎بندی سردر فرودگاه و نصب بنر و سفره هفت‎سین در سالن مسافر را بخشی از برنامه‎های نوروزی فرودگاه طبس عنوان کرد .




    مطالب مرتبط

    نسبت به سال گذشته در تعداد پرواز ها ۴۷ درصد و در اعزام و پذیرش مسافران ورودی و خروجی ۶۸ درصد رشد داشته ایم و با برنامه ریزی صورت گرفته و برقراری پروازهای فوق العاده و همچنین افزایش ظرفیت پروازها در برخی از روزها به لطف خداوند متعال مشکلی در کمبود پروازها در ایام عید نوروز ...

    |

    باعث افتخار است که پروژه مهم انتقال برج مراقبت پرواز به مکان جدید توسط متخصصان اداره مهندسی الکترونیک فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی انجام شده است .

    |

    یکی از مهمترین پروژه‌ها ، بهسازی سقف ترمینال ۴ به عنوان شلوغ‌ترین ترمینال فرودگاه مهرآباد است که فرایند بهسازی آن در حین عملیاتی بودن این ترمینال انجام شد و به خاطر درک شرایط آن جای تشکر و قدردانی از مردم شریف ایران دارد .

    |

    دیزل ژنراتور نصب شده جهت تامین برق اضطراری ترمینال جدید فرودگاه بیرجند پیش بینی شده است که با نصب و راه اندازی آن توان سیستم برق اضطراری فرودگاه بیرجند افزایش یافته و در هنگام قطع برق شهری ، فرودگاه دچار مشکل نخواهد شد .

    |

    نظرات کاربران