در حال بارگذاری ...
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن برای انتقال مصدومین و خسارت‌دیدگان سیل اخیر شیراز

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به استاندار فارس ، برای انتقال هم‌میهنان آسیب‌دیده در حادثه سیل اخیر شیراز و خودروهای خسارت‌دیده آنها اعلام آمادگی کرد .

    سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به استاندار فارس ، با ابراز همدردی و عرض تسلیت به بازماندگان هموطنانی که در حادثه وقوع سیل شیراز جان خود را از دست دادند ، آمادگی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران را برای انتقال هم‌میهنان و خودروهای خسارت‌دیده آنها که برای گذراندن تعطیلات نوروزی ، به شیراز سفر کرده بودند اعلام کرد .

    در این نامه آمده است : در صورت وجود تقاضا برای استفاده از این امکان ، مراتب به مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام شود تا در اسرع وقت اقدام لازم صورت پذیرد .

    متن نامه به شرح زیر است :

    استاندار محترم فارس

    با سلام و احترام

    ضمن عرض تسلیت به بازماندگان هموطنان عزیزی که در حادثه وقوع سیل اخیر در شهر شیراز به رحمت ایزدی پیوستند و آرزوی شفای عاجل برای آسیب‌دیدگان و مجروحان سیل مذکور ، بدینوسیله آمادگی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای نقل و انتقال هم‌میهنان ارجمند و خودروهای خسارت دیده آن‌ها که برای گذراندن تعطیلات نوروزی به شیراز سفر کرده و در واقعه سیل دچار خسارت و آسیب شده‌اند اعلام می‌دارد .

    خواهشمند است در صورت وجود تقاضا برای استفاده از این امکان مراتب را اعلام فرمایید تا در اسرع وقت اقدام لازم بعمل آید .

     




    مطالب مرتبط

    شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

    |

    درخواست پیشنهادهای ۸ نیاز اولویت‌دار فناورانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که دارای سطح فناوری بالا می‌باشد هم‌اکنون آماده شده و با همکاری و حمایت معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به فراخوان گذاشته خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور ...

    |

    نظرات کاربران