در حال بارگذاری ...

لغو بلیت پروازهای داخلی بدون اخذ جریمه تا پایان هفته جاری

این موضوع مشمول بلیت هایی است که تاریخ پرواز آنها از اکنون تا پایان هفته جاری خواهد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به شرایط جوی حاکم بر بسیاری از استان‌های کشور ، اعلام کرد : مسافرانی که قصد لغو سفر و کنسلی پرواز را دارند می توانند بدون اخذ جریمه درخواست کنسلی دهند که این شرایط برای سفرهایی است که تا پایان هفته است .

علی عابدزاده با توجه به شرائط جوی حاکم بر بسیاری از استان های کشور و به منظور همراهی با مسافران که قصد لغو سفر و کنسلی پرواز خود را دارند از شرکت های هواپیمایی خواست تا هرگونه درخواست کنسلی بلیت از طرف مسافران هوایی را  بدون اخذ جریمه انجام دهند .

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی با عدم دریافت جریمه کنسلی بلیت پروازهای داخلی موافقت کرده اند گفت : این موضوع مشمول بلیت هایی است که تاریخ پرواز آنها از اکنون تا پایان هفته جاری خواهد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تخصیص سوخت هواپیما از طریق سامانه سدف گفت : سازمان هواپیمایی کشوری ، هواپیمای ...

|

مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .

|

نظرات کاربران