در حال بارگذاری ...
  • آغاز فعالیت دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد در فرودگاه امام خمینی (ره)

    با توجه به رویکرد نوروز امسال با محوریت نوروز متفاوت ، فرودگاه متفاوت و به منظور رفاه حال مسافرین و رسیدگی سریع به شکایات احتمالی و دریافت نظرات و انتقادات مردم شریف و مسافران گرامی در ایام سفرهای نوروزی دفتر حقوق شهروندی به صورت شبانه روزی در ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه امام(ره) مستقر شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ برای رفاه حال مسافرین نوروزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و به منظور رسیدگی و پیگیری شکایات احتمالی ، دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد برای اولین بار و به صورت شبانه روزی در ترمینال مسافری این مجموعه مستقر شد .

    مدیرکل دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت : برای رفاه حال مسافرین نوروزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و به منظور رسیدگی و پیگیری شکایات احتمالی ، دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد برای اولین بار به صورت شبانه روزی در ترمینال مسافری این مجموعه مستقر و فعال شد .

    هادی دوست طلب افزود : با توجه به رویکرد نوروز امسال با محوریت "نوروز متفاوت ، فرودگاه متفاوت" و به منظور رفاه حال مسافرین و رسیدگی سریع به شکایات احتمالی و دریافت نظرات و انتقادات مردم شریف و مسافران گرامی در ایام سفرهای نوروزی دفتر حقوق شهروندی به صورت شبانه روزی در ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه امام(ره) مستقر شد .

    مدیرکل دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : مسافرین و مراجعین فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می توانند علاوه بر مراجعه حضوری از طریق  شماره تلفن های ۵۱۰۰۸۹۶۵ و ۵۱۰۰۷۷۲۱ و شماره تلفن همراه ۰۹۰۲۳۰۰۹۶۳۳ تماس حاصل کرده و شکایات و انتقادات خود را مطرح کنند .

    این مقام مسئول یادآور شد : سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۹۶۳۴ آماده دریافت سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات و شکایات بوده و در کمترین زمان ممکن پاسخ لازم توسط کارشناسان به مردم ارسال خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اقداماتی که در جهت توسعه پروازها انجام شده است ، گفت ...

    |

    به منظور ارتقا خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز ، مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی مورد بازدید قرار می گیرند و شاخص های مختلفی چون وضعیت نمازخانه ها ، رستوران ها، فروشگاه ها ، راه دسترسی ، فضاسازی و سرویس‌های بهداشتی ورودی و خروجی مجتمع ها مورد بازرسی و نظارت ...

    |

    محور آذربایجان دومین محور پرتردد مسافری کشور است و راه آهن شمال غرب که در این محور قرار دارد با جابه‌جایی حدود ۶۵۰ هزار مسافر در سال جاری رشد ۱۶ درصدی نسبت به سال قبل دارد .

    |

    نظرات کاربران