در حال بارگذاری ...

اعزام و پذیرش بیش از ۱۸۲ هزار مسافر در فرودگاه امام خمینی (ره) طی هفته اول سفرهای نوروزی

بر اساس درخواست های ارائه شده از سوی شرکت‌های هواپیمایی ، تعداد مسافران و پروازها در روزهای آتی افزایش خواهد یافت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ‌، رئیس اداره ‌برنامه‌ریزی و عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : در هفته اول سفرهای نوروزی ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ مسافر با یک هزار و ۱۶۳ پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعزام و پذیرش شدند .

فاروق علیخانی از اعزام و پذیرش بیش از ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ مسافر با یک هزار و ۱۶۳ پرواز در هفته اول سفرهای نوروزی ۱۳۹۸ در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت : طرح سفرهای نوروزی در این فرودگاه از ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ شروع و تا پایان هفدهم فرودین ماه ادامه دارد . از ۲۴ اسفند ماه تا پایان روز دوم فرودین ماه ۹۸ تعداد ۵۸۰ پرواز ورودی و ۵۸۳ پرواز خروجی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) نشست و برخاست داشتند .

علیخانی با بیان اینکه تعداد مسافران ورودی و خروجی در هفته اول پروازهای نوروزی به ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ نفر رسید ، گفت : تعداد مسافران ورودی ۶۷ هزار و ۵۵۸ نفر و تعداد مسافران خروجی ۱۱۵ هزار و ۱۲۸نفر بود.

رییس اداره ‌برنامه‌ریزی وعملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ابراز داشت : بر اساس درخواست های ارائه شده از سوی شرکت‌های هواپیمایی ، تعداد مسافران و پروازها در روزهای آتی افزایش خواهد یافت .

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

|

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر ...

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

شاید این باور که در کشور پیشرفته‌ای مانند ژاپن با وجود اتوماسیون‌ها و فرآیندهای بسیار دقیق ، برخورد دو هواپیما بسیار سخت باشد اما با دنبال کردن برخی فرایندها متوجه خواهید شد که عدم اجرای یک بند از دستورالعمل ، می تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به وجود آورد .

|

نظرات کاربران