در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات بازسازی شکاف‌ ایجاد شده در خط‌آهن عبوری از استان گلستان

    در حال حاضر راه‌آهن ناحیه شمال‌شرق ۲ و پرسنل فنی راه‌آهن ناحیه شمال در حالت آماده باش هستند تا به محض پایین آمدن سطح آب در اسرع وقت عملیات بازسازی و احیای خط را آغاز کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن با بیان اینکه دو شکاف‌ ایجاد شده در خط‌آهن عبوری از استان گلستان با هدف کمک به مردم سیل زده استان گلستان و جلوگیری از وارد شدن خسارت‌های جانی و مالی بیشتر به مردم منطقه انجام شده است ، گفت : به محض پایین آمدن سطح آب عملیات بازسازی و احیای خط آغاز می‌شود .

    مازیار یزدانی با اشاره به همکاری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با استانداری گلستان و ایجاد دو شکاف در خط آهن برای انتقال سیلاب اظهار داشت : این اقدام در ناحیه شمال شرق ۲ و حد فاصل بلاک پتروشیمی تا ایستگاه یامپی با هدف کمک به مردم سیل زده استان گلستان و جلوگیری از وارد شدن خسارت‌های جانی و مالی بیشتر  به مردم منطقه انجام شده است . ‌در حال حاضر راه‌آهن ناحیه شمال‌شرق ۲ و پرسنل فنی راه‌آهن ناحیه شمال در حالت آماده باش هستند تا به محض پایین آمدن سطح آب در اسرع وقت عملیات بازسازی و احیای خط را آغاز کنند .

    معان فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن گفت : در طراحی‌های اولیه خط و سازه بر اساس استاندارد‌ها و دستورالعمل‌ها مسیر‌های آبرو برای ورود و خروج آب در نظر گرفته می‌شود اما میزان بارش‌ و دبی آب در سیلاب استان گلستان به مراتب فراتر از حد انتظار و مسیردهی جریان آب نیز به سمت راه‌آهن بود که مسئولان استانی مجبور شدند برای هدایت کردن آن دو نقطه از راه‌آهن را بشکافند .

    یزدانی با بیان اینکه تجهیزات لازم برای احیا و بازسازی خط هم اکنون مهیا شده است ، یادآور شد : در روز گذشته به تمامی کارکنان بخش فنی و زیربنایی دستور ابلاغ شده است به محض پایین آمدن سطح آب تا حدی که قابلیت عملیات اجرایی وجود داشته بی وقفه و بدون معتلی کار را شروع کنند تا راه‌آهن به حالت اولیه باز گردد .

     




    مطالب مرتبط

    شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

    |

    درخواست پیشنهادهای ۸ نیاز اولویت‌دار فناورانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که دارای سطح فناوری بالا می‌باشد هم‌اکنون آماده شده و با همکاری و حمایت معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به فراخوان گذاشته خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور ...

    |

    نظرات کاربران