در حال بارگذاری ...
  • توصیه های پلیس فرودگاه های کشور به مسافران نوروزی

    پلیس فرودگاه های کشور همچنین به مسافران هوایی توصیه کرده که برای پارک خودرو از پارکینگ های مجاز در فرودگاه استفاده کنند و ضمن دریافت قبض پارکینگ و همراه داشتن آن از قفل درها و بالابودن شیشه ها مطمئن شوند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پلیس فرودگاه های کشور با شعار «نشاط بهاری ، نظم و قانون مداری» توصیه هایی به مسافران نوروزی کرده است .

    پلیس فرودگاه های کشور به ممنوعیت حمل مواد مخدر اشاره کرده است که برابر ماده ۱۷ قانون مبارزه با مواد مخدر ، اگر از مسافری انواع مواد مخدر و روان گردان به هر میزان کشف شود ، ضمن جلوگیری از ادامه سفر و توقیف گذرنامه وی در مرحله اول به مدت یک تا پنج سال ممنوع الخروج و در مرحله دوم پنج تا ۱۵ سال ممنوع الخروج از کشور می شود .

    در طول مسیر پرواز مسافران باید از دریافت هرگونه مواد غذایی ، آشامیدنی و قرص های مسکن از افراد ناشناس پرهیز و درصورت نیاز از مهمانداران هواپیما تقاضا کنند .

    پلیس فرودگاه های کشور همچنین به مسافران هوایی توصیه کرده که برای پارک خودرو از پارکینگ های مجاز در فرودگاه استفاده کنند و ضمن دریافت قبض پارکینگ و همراه داشتن آن از قفل درها و بالابودن شیشه ها مطمئن شوند .

    در توصیه های پلیس فرودگاه های کشور به پرهیز از سوار شدن به خودروهای شخصی و ناشناس و قراردادن اشیای قیمتی در داخل چمدان و بار غیر همراه نیز اشاره شده و آمده است : از پذیرش هرگونه امانت اعم از ساک ، چمدان و بسته پرهیز شود . همچنین حمل هرگونه مواد اسیدی ، اسپری ها و مایعات آتش زا به داخل هواپیما ممنوع است و مسافران لازم است ، در طول سفر از ارائه اطلاعات شخصی خود مانند محل سکونت ، مسیر مسافرت و وسایل همراه به افراد ناشناس اجتناب کنند .

    همچنین مسافران باید توجه لازم را به افراد ناشناسی که تحت عناوین مختلف اعم از تهیه بلیت، ویزا و غیره به آنها مراجعه می کنند داشته باشند و مراتب را به پلیس مستقر در فرودگاه اطلاع دهند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

    |

    نظرات کاربران