در حال بارگذاری ...
  • آغاز صدور روادید الکترونیک فرودگاه لارستان در آستانه تعطیلات نوروزی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه لارستان گفت : در آستانه سال ۹۸ امکان صدور روادید در فرودگاه لارستان فراهم شده است .

    امین‎اله صولتی با بیان اینکه از این پس امور صدور روادید الکترونیک (ویزای بدون برچسب) به سرعت انجام می‎شود ، گفت : فرودگاه لارستان به عنوان یکی از ارکان ورود و خروج مسافر جنوب کشور و استان فارس محسوب می‎شود که با توجه به حجم بالای پرواز خارجی این فرودگاه اجرای این طرح باعث کاهش ایستایی و تسهیل در امور مسافران و گردشگران خواهد شد .

    وی ادامه داد : این امر با پیگیری‎های مستمر و ایجاد بسترهای ارتباطی و تجهیزاتی توسط مسئولان اداره کل فرودگاه لارستان و تامین اعتبار از سوی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و به ویژه تلاش دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان ، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و همچنین همکاری دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه محقق شده است .

    گفتنی است ، متقاضیان می‎توانند برای درخواست روادید الکترونیک به سایت زیر مراجعه کنند:

    https://evisa.mfa.ir/fa




    مطالب مرتبط

    پروازهای تهران - لار - تهران بر اساس عرضه و تقاضا برقرار است و احتمالا اگر استقبال از آن همواره مطلوب باشد ، شاهد استمرار افزایش پروازهای هفتگی این مسیر در فرودگاه لارستان باشیم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر کل فرودگاه آیت اللهی لارستان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش ضریب امنیتی و حفاظتی فرودگاه لارستان ...

    |

    نظرات کاربران