در حال بارگذاری ...
  • افتتاح پروژه‎های توسعه ترمینال ۳ و توسعه اپرون غربی فرودگاه تبریز در آینده نزدیک

    سرپرست دفتر عمران و توسعه فرودگاه‎ در این بازدید از کارهای و پیگیری‎های انجام شده برای نظارت مستمر بر روند تکمیل پروژه ها قدردانی و بر تسریع در انجام پروژه ها تاکید کرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در جریان بازدید سرپرست دفتر عمران و توسعه فرودگاه‎های شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه تبریز ، مدیرکل فرودگا‎ه‎های آذربایجان شرقی از بهره‎برداری از پروژه‎های توسعه ترمینال ۳ و توسعه اپرون غربی این فرودگاه در آینده نزدیک خبر داد .

    مصطفی صفائی در این بازدیدها ضمن تشریح آخرین وضعیت این پروژه‎ها با اشاره به اینکه پروژه توسعه ترمینال ۳ و توسعه اپرون غربی با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا هستند و حتی از برنامه‎ریزی انجام شده نیز جلوتر است ، پیش‎بینی کرد که در آینده نزدیک به بهره‎برداری برسند.

    همچنین محمدرضا زحمتکشان ، سرپرست دفتر عمران و توسعه فرودگاه‎ در این بازدید از کارهای و پیگیری‎های انجام شده برای نظارت مستمر بر روند تکمیل پروژه ها قدردانی و بر تسریع در انجام پروژه ها تاکید کرد .

    گفتنی است ، در این بازدید مدیرکل و معاونان فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی، ناظر پروژه‎های اداره کل فرودگاه‎های استان ، مشاوران و پیمانکاران پروژه‎ها نیز حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    توسعه فرهنگ "هوانوردی عمومی" از مهم ترین رویکردهای اداره فرودگاه های استان است که در همین راستا هم اکنون "شرکت درنا آسمان" نیز در حوزه آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک و انجام پروازهای تفریحی در فرودگاه تبریز فعالیت می کند .

    |

    شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول ، آدانا ، آنکارا ، دنیزلی ، کایسری و مقاصدی مانند بغداد و دبی در مسیرهای خارجی و شهرهای مشهد مقدس ، جزیره کیش ، شیراز و تهران جزو پرتقاضا ترین مسیرهای داخلی فرودگاه تبریز در ایام نوروز هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ روز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲، برای نخستین بار در تاریخ شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، رزمایش زیستی به‌ ...

    |

    این اقدام با هماهنگی و صدور دستورالعمل‌های مربوطه توسط معاونت عملیات هوانوردی و همچنین نظارت و راهبری معاونت عملیات فرودگاهی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجانشرقی مطابق استانداردهای EASA صورت گرفت .

    |

    در این تمرین تجهیزات کامل شامل ۱۰ دستگاه خودرو از جمله خودروی برف روب ، دستگاه فرچه ، دستگاه برف خور ، دستگاه مایع پاش ، دستگاه اوره پاش و خودروهای ناظر از ابتدا تا انتهای باند و با آرایش مخصوص مانور دادند .

    |

    نظرات کاربران