در حال بارگذاری ...
  • افزایش سرعت عملیات اجرایی احداث کنارگذر پاکدشت با تدبیر اداره کل راه و شهرسازی تهران

    همزمان با اجرای این ده کیلومتر از انتهای پروژه و از محل پلیس راه شریف آباد نیز قرارگاه خاتم الانبیا در جبهه دوم کاری با افزایش سرعت کار و تزریق ماشین آلات بیشتر سرعت عملیات اجرایی را افزایش خواهد داد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر راه و شهرسازی جنوب تهران از افزایش سرعت عملیات اجرایی احداث کنارگذر پاکدشت با تدبیر و تلاش اداره کل راه و شهرسازی تهران خبر داد .

    سلطانی صبور مدیر راه و شهرسازی جنوب تهران (شهرستانهای ری و پاکدشت) با اعلام این خبر گفت : به تدبیر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ، تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران به همراه تیمی از فرمانداری پاکدشت و ادارات کل جهاد کشاورزی و محیط زیست در محل کارگاه عمرانی شرکت خاتم الانبیا حاضر شدند و درباره ابعاد و اهمیت این پروژه مذاکراتی صورت گرفت .

    معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نیز در ادامه افزود : پروژه ۳۲ کیلومتری کنار گذر پاکدشت که تاکنون ۹ کیلومتر از عملیات زیرسازی آن انجام شده است ، ورودی ترافیک شرق کشور به پایتخت است و با افتتاح آن شاهد تسهیل و روان سازی ترافیک و ارتقای ایمنی محور امام رضا(ع) خواهیم بود ، به واقع کنارگذر پاکدشت و بزرگراه امام رضا (ع) مکمل همدیگر بوده و در واقع این کنارگذر ۵۰ درصد از ترافیک فعلی محور امام رضا را از خودش عبور خواهد داد .

    شهداد کاوه در پایان از تکمیل ۱۰ کیلومتر از کنار گذر مذکور تا پایان تیر ماه سال ۹۸ خبر داد و افزود : همزمان با اجرای این ده کیلومتر از انتهای پروژه و از محل پلیس راه شریف آباد نیز قرارگاه خاتم الانبیا در جبهه دوم کاری با افزایش سرعت کار و تزریق ماشین آلات بیشتر سرعت عملیات اجرایی را افزایش خواهد داد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از ایمن سازی ۴۰ نقطه حادثه خیز در راه‌های استان تهران خبر داد و ...

    |

    با تکمیل راه آهن چابهار - زاهدان ، ارزش بندر شهید بهشتی دو چندان می‌شود . در همین راستا برنامه‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری خارجی ارائه شده‌است که در شرف دستیابی به قرارداد نهایی هستیم و از طرفی نهادهای مختلف داخلی نیز از سرمایه‌گذاری در این بندر استقبال کرده‌اند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا رحمانی مدیر عامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی با اشاره به این که توسعه شبکه های حمل و نقل یکی از مولفه‌های مهم اقتصاد است ، افزود : در ...

    |

    پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر ۹۰ درصد بوده که به جهت جداسازی باند رفت و برگشت جاده ترانزیتی تهران - قم ، افزایش ایمنی در عبور و مرور و کاهش مصرف سوخت از اهمیت بالایی برخوردار است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،  معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان تهران از اجماع برای افزایش اعتبار پروژه‌های عمرانی تقاطع غیر همسطح فیروزآباد و ...

    |

    نظرات کاربران