در حال بارگذاری ...

سفر در مسیر تهران – همدان و بالعکس با قطارهای تندروی پردیس شرکت رجا

قطار یاد شده برای سفرهای نوروزی نیز مسافران این محور را جابه‌جا کرده و بهای بلیت مبدأ - مقصد و یک طرفه آن ۴۰۰ هزار ریال است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در سفرهای نوروزی ۹۸ ، قطار تندروی پردیس با زمان سیر کمتر از حمل‌ونقل جاده‌ای مسافران را در مسیر تهران – همدان و بالعکس جابه‌جا می‌کند .

قطار تندروی پردیس رجا با سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت روزانه یک حرکت از تهران در ساعت ۶ صبح و از همدان ساعت ۱۸:۵۰ عصر خواهد داشت که در بین راه توقفی برای مسافرگیری یا پیاده شدن مسافران نخواهد داشت .

قطار یاد شده با ۵ واگن و ظرفیت کل ۳۰۶ نفر از ۲۰ اسفند ماه ۹۷ در مسیر تهران – همدان و بالعکس حرکت خود را آغاز کرد .

قطار یاد شده برای سفرهای نوروزی نیز مسافران این محور را جابه‌جا کرده و بهای بلیت مبدأ - مقصد و یک طرفه آن ۴۰۰ هزار ریال است .

هم‌وطنان گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت ، تخفیفات ، نحوه‌ی خرید بلیت و طرح‌های مربوط به سفرهای گروهی می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir، با سامانه‌ی ‌ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند .




مطالب مرتبط

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

|

رعایت موارد ایمنی از سوی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی باری مانند پرهیز جدی از ادامه سفر در صورت خستگی و خواب‌آلودگی و موکول کردن آن به پس از زمان استراحت کافی و عدم استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی برای جلوگیری از وقوع تصادفات احتمالی بسیار اهمیت دارد .

|

در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

|

مهم‌ترین اصل در سفرهای دریایی شناخت و رعایت نکات ایمنی است ، زیرا رعایت آنها سلامتی مسافران و گردشگران را تضمین می‌کند .

|

نظرات کاربران