در حال بارگذاری ...

امنیت و احترام محور اصلی اجرای طرح نوروزی در فرودگاه آبادان

خدمت رسانی یک زنجیره است و در این ایام بر ارتقای هماهنگی و انسجام بیشتر همه حلقه های زنجیره خدمات رسانی اهتمام می کنیم تا در نهایت ، جلب رضایت ارباب رجوع را شاهد باشیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه آبادان در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی محور اصلی طرح نوروزی این فرودگاه را امنیت و احترام عنوان کرد .

غلامرضا دهقانی زاده در این جلسه گفت : امروزه فرودگاه ها یکی از مهمترین  زیرساخت های سفر محسوب می شوند و ما به عنوان متولیان و مجریان پرواز ، مسئولیت مضاعفی برعهده داریم . با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی و افزایش جابه جایی مسافر در این ایام ، تکریم ارباب رجوع اصلی ترین محور طرح نوروزی است .

مدیر فرودگاه آبادان گفت : خدمت رسانی یک زنجیره است و در این ایام بر ارتقای هماهنگی و انسجام بیشتر همه حلقه های زنجیره خدمات رسانی اهتمام می کنیم تا در نهایت ، جلب رضایت ارباب رجوع را شاهد باشیم .

تزیین هرچه زیباتر ترمینال با سفره هفت سین نوروزی ، اعلام به موقع تاخیرهای پروازی و تاکید بر رعایت حقوق مسافران ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری از جمله موضوع های اساسی مورد بحث در این جلسه بود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شیراز گفت : در یک و سال و نیم اخیر ، ...

|

استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

|

هواپیماهای بیزنس جت ۶ و ۷ نفره مانند هوکر و فالکن از انواع هواپیماهایی هستند که پروازهایی در قالب سفر و جابجایی‌ها در مسافت دور را هم دارد و هر چند تعداد سرنشینان این هواپیما محدود است اما جزو هواپیماهای سبک محسوب نمی‌شوند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری از پروژه های فرودگاه آبادان در آینده ای نزدیک ...

|

نظرات کاربران