در حال بارگذاری ...
  • تشریح اقدامات انجام شده در فرودگاه آبادان طی سال ۱۳۹۷

    با حمایت و راهنمایی‎های مدیران ارشد و ستادی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند ، پیشرفت خوبی در انجام موارد مطرح شده در ابلاغ بوجود آمده است که در این خصوص ، بهسازی ترمینال و زیرساخت‎ها باعث ارتقای خدمات ارائه شده به مسافران عزیز شده است . در ضمن با تکمیل احداث ساختمان جدید ، ظرفیت توسعه‎ای جدیدی برای ارائه خدمت بهتر بوجود خواهد آمد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه آبادان ضمن اشاره به فعالیت‎های این فرودگاه در سال ۹۷ و اقدامات نوروزی ، به عملکرد خود در زمینه مدیریت این فرودگاه نمره ۱۸ داد .

    غلامرضا دهقانی‎زاده در مورد اقدامات انجام شده در سال ۱۳۹۷ در فرودگاه آبادان گفت : یکی از موارد ، انجام پروژه مرحله اول بهسازی ابنیه ، عوامل پروازی و تاسیسات الکتریکال و مکانیکال به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال نظیر بهسازی ترمینال (سقف کاذب ، روشنایی ، سیستم‎های سرمایشی و گرمایشی ، سرویس‎های بهداشتی ، احداث ۱۰ دفتر برای شرکت‎ها، نما و ...) ، درزگیری عوامل پروازی ، ایجاد مسیر دسترسی سریع خودروهای آتشنشانی به عوامل پروازی ، محوطه‎سازی ایمنی و آتشنشانی ، بهسازی ساختمان ایمنی و آتشنشانی ، بهسازی ساختمان‎های پلیس و سپاه، بهسازی ساختمان فنی و ساخت ۴۰۰ متر از دیوار حفاظتی بود .

    وی افزود : همچنین ساخت دو کیلومتر فنس حفاظتی ، اجرای خط لوله فشار قوی گاز و لوله‎کشی منازل سازمانی ، تعویض کنتورهای برق منازل از تک فاز به سه فاز ، تعویض و توسعه تسمه‎های نقاله بار ترمینال و افزایش کانتر پذیرش مسافر و صندلی ترمینالی ، توسعه تجهیزات زیرساخت شبکه فناوری اطلاعات به مبلغ ۸۵۰۰ میلیون ریال و اجرای فیبرنوری ، تعویض درب ورودی بلوار ، تحویل یک دستگاه خودروی جاروب عوامل پروازی ، پیگیری امور ساخت ترمینال جدید به مساحت ۷۳۵۰ مترمربع با ۳۵ درصد پیشرفت در فاز دوم ، خرید تجهیزات ترمینالی (صندلی ، کانتر ، ترازو ، تسمه نقاله) برای ترمینال جدید ، برگزاری مناقصه بهسازی مرحله دوم ، احداث سایبان پارکینگ پرسنلی و تاکسیرانی ، پیگیری سند مالکیت اراضی فرودگاه و ثبت نقشه در سیستم کاداستر و در جریان بودن صدور سند ، رشد ۳ درصدی پرواز ، ۹ درصدی مسافر و ۲۱ درصدی بار نسبت به مدت مشابه سال قبل و پیگیری افزایش مسیر هوایی برون مرزی به فضای کشور عراق برای برقراری پرواز عتبات عالیات و کوتاه کردن مسیر دریافت استاندارد ۱۶۰۰۰ ، طبق معاینه فنی دوره‎ای با هدف بهینه‎سازی مصرف انرژی و کاهش انتشار آلاینده‎های هوا، برای موتورخانه از جمله دیگر فعالیت‎های انجام شده در سال ۹۷ است .

    وی در مورد برنامه‎های این فرودگاه برای سال ۹۸ گفت : برای سال جدید اجرای پروژه مرحله دوم بهسازی ابنیه ، عوامل پروازی و تاسیسات الکتریکال و مکانیکال با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال ، پیگیری عقد قرارداد مشاور برای تدوین طرح جامع ، پیگیری اتمام عملیات اجرایی احداث ترمینال جدید و به امیدخدا راه‎اندازی آن ، پیگیری اجرای پروژه احداث مسیر دسترسی ترمینال جدید با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال ، پیگیری برگزاری مناقصه اجرای دوربین مداربسته ، پیگیری اجرای لوله کشی گاز تاسیسات و انشعابات منازل ، پیگیری تملک زمین و اجرای چراغ‎های تقرب پرواز (PALS) برای تکمیل عملکرد ILS/DME ، پیگیری صدور سند مالکیت و پیگیری افزایش نیروی انسانی بخش عملیات هوانوردی بویژه در واحدهای ایمنی و آتشنشانی را در دستور کار خواهیم داشت .

    دهقانی‎زاده در بخش دیگری از این گفتگو در مورد وضعیت مأموریت‎های محوله در ابلاغ خود گفت : شکر خدا با حمایت و راهنمایی‎های مدیران ارشد و ستادی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند ، پیشرفت خوبی در انجام موارد مطرح شده در ابلاغ بوجود آمده است که در این خصوص ، بهسازی ترمینال و زیرساخت‎ها باعث ارتقای خدمات ارائه شده به مسافران عزیز شده است . در ضمن با تکمیل احداث ساختمان جدید ، ظرفیت توسعه‎ای جدیدی برای ارائه خدمت بهتر بوجود خواهد آمد .

    وی در مورد اقدامات انجام شده در استقبال از نوروز ۹۸ نیز توضیح داد : با توجه به ابلاغ دستورالعمل نوروزی از سوی عضو محترم هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها و متعاقب آن ، دستورالعمل‎های ادارات ستادی ، با برگزاری جلسه‎هایی نسبت به اتخاذ تصمیم و انجام موارد مطروحه در دستورالعمل ها اقدام لازم صورت گرفت. در ضمن سفره هفت‎سین به همراه تبریکات نوروزی و ایجاد استخر توپ برای بازی بچه ها و همچنین پذیرایی در روز اول سال از مسافران از اقدامات ما برای روزهای نوروز است . با توجه به حضور کاروان‎های راهیان نور از شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران ، دانشکده صنعت هواپیمایی و فرودگاه امام (ره) ، اقدامات لازم در برای اسکان و پذیرایی از این عزیزان انجام شده است .

    مدیر فرودگاه آبادان در مورد ارزیابی خود از عملکردش در فرودگاه آبادان گفت : بهتر است نمره عملکرد بنده توسط مسافران ، بهره‎برداران و مدیران ارشد شرکت داده شود اما می توانم به خود نمره ۱۸ دهم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری از پروژه های فرودگاه آبادان در آینده ای نزدیک ...

    |

    نظرات کاربران